Koder til Lasat Speed II
Fra : Gorm Joergensen

Dato : 04-06-01 06:06

Hejsa.

Jeg er nu tilmeldt CyberCity Fastpris 120 og det er såmænd også fint nok,
lige bortset fra at bundling er en by i Rusland.
Modemet kan bundle fint men der kommer ingen data på linien, og CyberCity
aner ikke hvad de skal gøre ved det problem.
Derfor vil jeg gerne have en kode som jeg kan sende til modemet så den ikke
bundler når jeg ringer til CC.

Hvor kan man hente dem ??

Gorm

Fra : Madsen

Dato : 04-06-01 08:16

"Gorm Joergensen" <gjdkeu@get2net.dk> skrev:

> Derfor vil jeg gerne have en kode som jeg kan sende til modemet så den ikke
> bundler når jeg ringer til CC.

Kan du ikke bruge konfigurationsprogrammet til det? Her kan du under
fanebladet "Protokoller" bestemme om det skal køre bundling eller ej.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Gorm Joergensen

Dato : 04-06-01 09:26

> Kan du ikke bruge konfigurationsprogrammet til det? Her kan du under
> fanebladet "Protokoller" bestemme om det skal køre bundling eller ej.

Jo men når jeg så ringer til andre en CC så ville det jo være rart at
bundling var enablet.

Fra : Madsen

Dato : 13-06-01 22:36

> [...]

> aner ikke hvad de skal gøre ved det problem.
> Derfor vil jeg gerne have en kode som jeg kan sende til modemet så den ikke

Ramlede lige ind i denne side:

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.