Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Oplysning om Dimage A2 og kingston elite p~
Fra : Lars Månsson

Dato : 12-07-05 10:49

Hej

Jeg har to kort scandisk ultra II og kingston begge 256 mb, når jeg tager et
billede i RAW så tager det ca. 17 sek. for billede at komme ned på korte.
Jeg har lige købt et kingston elite pro 2gb så tager det ca. 38 sek.
Jeg har prøvet forskellige ting.
formateret korte med computerne i FAT og FAT 32
formateret korte med kameraet
firmware 1.12e og 1.13e

Kan man gøre noget så mit nye kort køre lige så hurtig
som mine to gamle kort.

Med Venlig Hilsen

Lars Månsson

svar fra Konicaminolta

Hej.

Desværre ikke. Der er tale om en begrænsning i teknologien i forhold til
de nye større high-speed kort. De ældre kamera kan simpelthen ikke
overføre data på en hensigtsmæssig måde til disse kort.

Mvh
Ulver Nielsen
Konicaminolta