Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q: Camedia Master program
Fra : Dennis

Dato : 12-07-05 07:59

Hejsa..

Jeg har en Olympus 750UZ, og min kæreste var rigtig glad for programmet der
fulgte med.. Camedia Master ;)

Nu har jeg så fået ny puter, og ser til min skræk at CD'en er pist væk..
Sikkert forsvundet i flytterodet..
Jeg kan ikke finde den på Olympus hjemmeside.. Kun en update..

Er der nogen der kan fortælle hvor jeg kan finde den?

Mvh Dennis

Fra : pwee

Dato : 12-07-05 22:39

"Dennis" <Dennis@Fjern.Bilinfo.ogDette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan ikke finde den på Olympus hjemmeside.. Kun en update..
>
> Er der nogen der kan fortælle hvor jeg kan finde den?

prøv denne
https://emporium.olympus.com/innards/emp.asp?category=1&sub_category=28

v/h peewe

Fra : Dennis

Dato : 13-07-05 09:45

> prøv denne
> https://emporium.olympus.com/innards/emp.asp?category=1&sub_category=28
>
> v/h peewe

Hmm. Tjaa.. Men den koster..
Og når jeg har fået programmet med gratis, er jeg sku for nærrig til at købe
det

Mvh Dennis

Fra : Børge Larsen

Dato : 13-07-05 17:47

> Hmm. Tjaa.. Men den koster..
> Og når jeg har fået programmet med gratis, er jeg sku for nærrig til at
> købe det
>
> Mvh Dennis

D.v.s. at du mener det er Olympus der er skyld i at du har mistet
programmet.

Betal dog og lær at passe på dine ting.

Fra : Dennis

Dato : 14-07-05 09:27

> D.v.s. at du mener det er Olympus der er skyld i at du har mistet
> programmet.
>
> Betal dog og lær at passe på dine ting.

Årrh min gud....!
Glem det..

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 14-07-05 19:28

Dennis skrev:

> Årrh min gud....!
> Glem det..

Jeg kan måske hjælpe dig, send mig lige en
mail til oz2hns@hotmail.com

mvh
Hans Otto