Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vogt Jer for dårlige efterligninger...!
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-07-05 23:04

Der er en troll som poster indlæg, der udgiver sig for at komme fra
undertegnet, det er dog meget nemt at se forskel, jeg har nemlig
fast IP-adresse, så hvis der ikke står flg. i indlæggets header, så
kommer det ikke fra mig.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Gert Medom

Dato : 12-07-05 10:59

Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> undertegnet, det er dog meget nemt at se forskel, jeg har nemlig fast
> IP-adresse, så hvis der ikke står flg. i indlæggets header, så kommer det

Okay så har vi fået en mulighed for at c forskel på jer.

Tak for det!

Hilsen Gert

Fra : Martin

Dato : 12-07-05 18:25

Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> wrote in message news:42d3945a$0$21447>
Okay så har vi fået en mulighed for at c forskel på jer.

Medmindre indlægget var fra trollen, hehe
Mvh Martin

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 12-07-05 18:53

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>undertegnet, det er dog meget nemt at se forskel, jeg har nemlig
>fast IP-adresse, så hvis der ikke står flg. i indlæggets header, så

Jeg kigger nu lige så meget efter de mindst fem andre fejl i troll'ens artikler.

F.eks. har jeg lidt nemmere ved at huske at "Message-ID" skal være på
servernavnet "niels-ebbesen.net"

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-07-05 19:06

Niels Riis Ebbesen skrev den 12-07-2005 00:04:

> [...]
> undertegnet, det er dog meget nemt at se forskel, jeg har nemlig fast
> IP-adresse, så hvis der ikke står flg. i indlæggets header, så kommer

Og forskellen er hvad, Mr. Hyde?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : HpeA

Dato : 12-07-05 22:15

> [...]
> undertegnet, det er dog meget nemt at se forskel, jeg har nemlig fast
> IP-adresse, så hvis der ikke står flg. i indlæggets header, så kommer

Ja ja ja

Hp

Fra : condrup.net

Dato : 13-07-05 07:17

> [...]
> undertegnet, det er dog meget nemt at se forskel, jeg har nemlig fast
> IP-adresse, så hvis der ikke står flg. i indlæggets header, så kommer det

roflmao - du er sq sjov.. /giggle