Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Her er hjælp til slettede billeder !
Fra : John T.

Dato : 11-07-05 08:12

Hej !
Jeg faldt over denne side, så den vil jeg dele med jer,
hvis I da ikke vidste det i forvejen
http://www.njalfoto.dk/reddebilleder.htm
Hilsen John

Fra : Brian Lund

Dato : 11-07-05 08:24

> Hej !
> Jeg faldt over denne side, så den vil jeg dele med jer,
> hvis I da ikke vidste det i forvejen
> http://www.njalfoto.dk/reddebilleder.htm
> Hilsen John

http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/dk/welcome.htm

Det har reddet mine filer hver gang!
Det skulle ikke engang undre mig om det er dét program de bruger...

Så jeg vil hellere gøre det gratis selv, end give 250 kr for det ;)

Brian

Fra : John T.

Dato : 11-07-05 08:36

> [...]
> Det skulle ikke engang undre mig om det er dét program de bruger...
>
> Så jeg vil hellere gøre det gratis selv, end give 250 kr for det ;)

Nu er det jo ikke alle der er så góe som os,
så hvis der bare er en enkelt der får glæde af linken,
ja så har det da ikke været forgæves.
Og kan billederne ikke reddes så er det gratis,
- en god service må man sige !
Hilsen John
(gó foto-ferie)