Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Naboens datter
Fra : Hans Kruse

Dato : 10-07-05 23:57

Hun er her http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1563558 er hun ikke
dejlig? Billedet er taget under nogle store træer, der blødte lyset op, da
det ellers var strålende solskin her i week-enden i Sverige.

Kom lige forbi de her gutter fredag aften
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1563347&forward=user, der hyggede
sig sent om aftenen med en kop kaffe og lidt ventetid på ålene.

Ellers er det afsted til Kina senere i dag.....

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Anders

Dato : 11-07-05 00:07

> [...]
> hyggede
> sig sent om aftenen med en kop kaffe og lidt ventetid på ålene.

Smukt, og god tur

/Anders

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-07-05 00:58

"Hans Kruse"
> Hun er her http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1563558 er hun ikke
> dejlig? Billedet er taget under nogle store træer, der blødte lyset op, da
> det ellers var strålende solskin her i week-enden i Sverige.

Kanon flot lyset og den begrænsede dybdeskarphed,
måske liiiige tæt nok beskåret i bunden..

> Kom lige forbi de her gutter fredag aften
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1563347&forward=user, der hyggede
> sig sent om aftenen med en kop kaffe og lidt ventetid på ålene.

Ja vidst - der ser dejligt ud..

> Ellers er det afsted til Kina senere i dag.....
>
> --
> Kind Regards,
> Hans Kruse

Husk nu at pakke kameraerne - det blir bare for vildt
og husk regnvejr er også fotovejr, ha' en fed tur Hans.
-max-

Fra : ab©

Dato : 11-07-05 09:03

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1563558 er hun ikke
> dejlig?

Billeder af (ems egme) børn er jo altid skønne - skal andre kunne se det,
skal der ofte noget mere til. Men skønt at se, at der endelig er én, der tør
gå lidt tæt på - jeg mener endda, at billedet vinder ved at få toppen
klippet yderligere. Om så det "statsmandsagtige" udtryk passer til en lille
unge er så noget andet.

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1563347&forward=user

Utrolig god understregning af stemningen i billedet - kunne godt have tålt
lidt beskæring i venstre side - og hvis så den "halve mand" ikke havde været
med - og der havde været noget mere dybdeskarphed (fordi den begrænsede
dybdeskarphed får os til at focusere på fiskeren alene - og resten af
billedet får os til at se mere i dybden) - og der havde været et par ringe i
vandet efter en springende fisk ..... - Nå ja, så havde det jo været et helt
andet foto

> Ellers er det afsted til Kina senere i dag.....

God tur - jeg skal i Brugsen.

ab

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 11-07-05 17:05

Hej Hans

On Mon, 11 Jul 2005 00:56:53 +0200, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

>Hun er her http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1563558 er hun ikke
>dejlig? Billedet er taget under nogle store træer, der blødte lyset op, da
>det ellers var strålende solskin her i week-enden i Sverige.

Det er da et herligt billede af naboens datter du har fået der.
Spontant og med et herligt udtryk i ansigtet.

> [...]
>sig sent om aftenen med en kop kaffe og lidt ventetid på ålene.
>
>Ellers er det afsted til Kina senere i dag.....

Det ser nästen ud som den ene har både fiskestang og gevär med sig,
der er da vist ikke noget jagbart vildt her i Sverige just nu.
Bortset fra det ser det fint ud.

God rejse til Kina.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Thomas

Dato : 11-07-05 18:07

> Hun er her http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1563558 er hun ikke
> dejlig? Billedet er taget under nogle store træer, der blødte lyset op, da
> det ellers var strålende solskin her i week-enden i Sverige.

Jo, hun er sikkert vældig dejlig - men efter min smag er du alt for tæt på.

Thomas

Fra : Petersen_Michael

Dato : 11-07-05 20:31

In news:42d1a7c5$0$18636$14726298@news.sunsite.dk,
Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> Typed:
> [...]
> ikke dejlig? Billedet er taget under nogle store træer, der blødte
> lyset op, da det ellers var strålende solskin her i week-enden i

Det kan jeg godt lide, men søn med de voldsomme reflekser i øjnene.

Afslappet hygge

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg