Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotostafetten uge 27 livsglæde vinderen!..~
Fra : fam. Ager

Dato : 10-07-05 19:16

hej

py-ha det er svært at vælge en vinder!!....også en lidt underlig
fornemmelse at sidde her og bestemme:0)....

Jeg vil lade være med at kommentere hvert enkelt billed, blot sige at det
var to som jeg syntes ramte emnet helt perfekt!...

Hans´s billed:

http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2005/2005-07/2005-07-06/_MG_9307.jpg

og max´s billed:

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1563230

Meeeeen det svære valg faldt ud til Hans´s fordel, syntes netop det billed
rammer helt perfekt!....Sikke en livglæde den dame viser, holda da
op....Rigtig godt!

Så Hans, du er ugens vinder og skal vælge et emne for uge 29.

Du skal oprettet et indlæg med emnet senest midnat mellem
mandag/tirsdag, og torsdag aften i uge 29. oprette en resultattråd.

Reglerne for stafetten kan findes her;

http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

Tillykke til Hans!....

mvh torben ager

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-07-05 08:40

fam. Ager wrote:
> [...]
> op....Rigtig godt!
> Så Hans, du er ugens vinder og skal vælge et emne for uge 29.

Tak

> Du skal oprettet et indlæg med emnet senest midnat mellem
> mandag/tirsdag, og torsdag aften i uge 29. oprette en resultattråd.

Check.

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding