Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lave auto contrast på flere fotos ad gange~
Fra : Jesper

Dato : 09-07-05 17:13

Hej.

Jeg har en del fotos, hvor jeg gerne vil lave "auto contrast" på dem alle på
en gang.

Kan det lade sig gøre i PS Elements eller andet fotoprogram eller er jeg
nødt til at åbne hvert enkelt foto og så lave "auto contrast".

mvh

Jesper.

Fra : Max

Dato : 09-07-05 17:37

Hej Jesper

> Kan det lade sig gøre i PS Elements eller andet fotoprogram eller er jeg
> nødt til at åbne hvert enkelt foto og så lave "auto contrast".

I PhotoShop kan du lave en Action der henter en kopi af billedet, køre
auto contrast på det og gemmer det og tager den næste o.s.v.

Mvh Max

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-07-05 18:56

In article <42cffc91$0$160$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Max wrote:
> Hej Jesper

> I PhotoShop kan du lave en Action der henter en kopi af billedet, køre
> auto contrast på det og gemmer det og tager den næste o.s.v.

I Photoshop CS2 er det standardsettings man kan lave i RAW konverteren.

Fra : Jesper

Dato : 11-07-05 09:17

> I PhotoShop kan du lave en Action der henter en kopi af billedet, køre
> auto contrast på det og gemmer det og tager den næste o.s.v.

Hvordan gør jeg det mere præcist i PS Elements - det vil spare mig for en
masse tid...

mvh

Jesper