Foto
IBM760 5420
Teil 3020
På r.... mit SD kort som har slugt mine fe~
Fra : Bent Gaardsøe Madsen

Dato : 09-07-05 12:16

Hej NG

Jeg prøver i denne nyhedsgruppe, da den har med foto at gøre, også
digitalt. Jeg er klarover at mit spørgsmål kan være på grænsen
til et computer spørgsmål, men bær venligst over med det

Jeg er ganske meget på den. Mit digital kamera (Rollei 400) har
været så venlig at gøre et eller andet ved mit SD kort indhold.

Min Win-XP kan godt se at kortet er fyldt med noget (egenskaber
på flytbar disk), MEN jeg kan ikke se indhold i det directory som
der plejer at indholde billederne, det siger 0 MB

Kan man rekonstruere filsystemet på et SD flash kort, som man kan
det på en alm. computer? Det ville jo være rart at få billederne retur
til virkeligheden, da en formatering v.h.a. kameraet jo smider alle de
gemte billeder væk.

I skal på forhånd have tak for jeres velvilje.

m.v.h.

Bent Madsen

Fra : [HCS] 4000

Dato : 09-07-05 12:25

Prøv med PC Inspector smart recovery, som gratis kan downloades fra
www.convar.com
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Bent Gaardsøe Madsen

Dato : 10-07-05 07:51

Hej Hans

Mange tak for din hjælp, den virkede

Næsten alle billederne kunne genskabes, til stor glæde for både
mig og min familie.

Til I andre som gav mit tips, også tak for jeres hjælp.

m.v.h.

B Madsen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-07-05 12:42

In article <42cfb202$0$58103$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Bent Gaardsøe Madsen wrote:
> [...]
> gemte billeder væk.
>
> I skal på forhånd have tak for jeres velvilje.

Kan kameraet se billederne ? Så brug kablet og flyt dem den vej.

Fra : Lars Lund

Dato : 09-07-05 21:52

> [...]
> det på en alm. computer? Det ville jo være rart at få billederne retur
> til virkeligheden, da en formatering v.h.a. kameraet jo smider alle de

Jeg har haft held med:
http://www.z-a-recovery.com/digital_image_recovery.htm

mvh. Lars Lund