Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken hjemmeside - Zoom ind foto
Fra : Per

Dato : 08-07-05 10:30

Hej NG!

Jeg kan huske at der for et par måneder var en hjemmeside, hvor man kunne
zoome helt vildt ind på et billede af en by. Det var et meget stort billede.

Det var taget med extremt mange megapixels så man kunne se nummerplader på
biler mv. Meget imponerende imo.

Men jeg kan ikke huske adressen - er der nogen der kan hjæpe?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : .J.S..

Dato : 08-07-05 11:13

http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm

Fra : Per

Dato : 08-07-05 15:57

".J.S.." <nn@nn.nowhere> skrev i en meddelelse

> "Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message
>>

> http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm

Der var den - mange tak.

/Per

Fra : John T.

Dato : 09-07-05 00:57

> Der var den - mange tak.
>
> /Per

Må man få lov at spørge hvad det skal bruges til ??
John

Fra : Per

Dato : 09-07-05 17:14

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Må man få lov at spørge hvad det skal bruges til ??
> John

Jeg synes bare det var så imponerende, at jeg ville vise siden til en ven

/P

Fra : Lars Lund

Dato : 09-07-05 21:45

> http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm

Det er godt nok en lidt anden boldgade, men jeg er også imponeret af

http://maps.google.com/

klik på "Satelite"

Men pas på! - det er en tidsrøver.

mvh. Lars

Fra : Jacob

Dato : 10-07-05 19:41

"Lars Lund" <oggergog@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er godt nok en lidt anden boldgade, men jeg er også imponeret af
>
> http://maps.google.com/
>
> klik på "Satelite"
>
> Men pas på! - det er en tidsrøver.
>

> mvh. Lars

Pænt vildt.

Fra : Jacob K.

Dato : 13-07-05 09:22

Forbløffende... Og rigtig rigtig fedt!
Tak for linket.

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 13-07-05 18:49

On Wed, 13 Jul 2005 10:21:41 +0200, "Jacob K." <jacob9001@gmail.com> wrote:

>Forbløffende... Og rigtig rigtig fedt!
>Tak for linket.

Prøv også Google Earth:

http://earth.google.com/ (der skal downloades et program før det virker)

Her er f.eks Kastrup lufthavn:

55 37 30.94n ,12 38 58.64e

Virkelig imponerende

(sorry det første indlæg røg til privaten ...)
--
Henrik

Fra : Jacob K.

Dato : 13-07-05 21:39

> Prøv også Google Earth:
>
> http://earth.google.com/ (der skal downloades et program før det virker)

Dét er fanme læx!
Virkelig imponerende. Og cool at man kan tilte billedet!

Fra : Max

Dato : 10-07-05 21:03

Hej

> Men pas på! - det er en tidsrøver.