Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem vil tage fotos på en børnefestival lø~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 06-07-05 22:15

Hej!

Jeg er ved at arrangere en børnefestival i Taastrup lørdag den 13. august.
Er der nogen som vil tage fotos i frobindelse med arrangementet.

Jeg mangler en eller to frivillige som vil være festivalens fotografer.

Vi dækker selvfølgelig udgifter til din transport... men ellers starter vi
op uden midler - så vi kan ikke tilbyde betaling for fotos. Men er der en
amatørfograf som vil knipse løs vil vi være lykkelige...

Ring
mobil 26 55 15 80
eller
Tlf. 43 52 62 00