Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Taske til Ixus 50
Fra : Pipeline

Dato : 06-07-05 01:30

Jeg er på jagt efter en taske til et Ixus 50. Det skal være en bæltetaske
med plads til ekstra ram-kort og et ekstra batteri.
Jeg har kigget på Canon's egne tasker, men kan ikke se om der er plads til
andet end kameraet?

Ellers har jeg kig på en Difox Sports 100, er der nogen der kan sige noget
godt/skidt om den?

Andre forslag modtages gerne!

MVH
Pipeline

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-05 01:39

"Pipeline"
> [...]
> andet end kameraet?
>
> Ellers har jeg kig på en Difox Sports 100, er der nogen der kan sige noget

De her fyre lyder som om de går op i deres tasker.. -max-
http://www.thinktankphoto.com/