Bambi på glatis ;-)
Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-06-01 23:26

Hejsa

Hvis jeg husker bare nogenlunde korrekt, plejer de fleste hunde da at
være nogle værre skræddere når underlaget er glat - men ......

Tanja er komplet ligeglad, tværtimod- kan hun komme fisende hen over
f.eks et stykke trapez-plade, sådan af den slags man lægger på et
carporttag - og der lave ægte 4hjuls udskridninger - eller flejne
rundt på vådt græs, så hun rigtigt kurrer rundt, så er hendes lykke
åbenbart gjort - hun er sguda ikke helt normal oppe i roen hva ???

Eller på det ny'jævnede perlegrus på gårdspladsen - samme fis og
ballade - rundt i små cirkler , skabende sig fjoget

Og når hun lige har fået studset negle - hehe - selv gulvtæpperne
bliver til fine glidebaner

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Fra : Jannie Sørensen

Dato : 05-06-01 16:08

> Hvis jeg husker bare nogenlunde korrekt, plejer de fleste hunde da at
> være nogle værre skræddere når underlaget er glat - men ......

Min ene hanhund (en Lab-X) er heller ikke glad for trægulve, klinker,
linolium og lign.! Han kan endda komme i tanke om (mens han er på vej hen
over køkkengulvet...) at han jo rent faktisk ikke altid tør gå på gulvet, så
stopper han op, sænker hovedet og lusker tilbage i stuen (med gulvtæppe
på!), drejer om og drejer hovedet rundt om døren ligesom om "ORV - jeg
glemte jo lige..." *SSS*

> [...]
> rundt på vådt græs, så hun rigtigt kurrer rundt, så er hendes lykke
> åbenbart gjort - hun er sguda ikke helt normal oppe i roen hva ???

Min anden hanhund (en Flatcoated) er bedøvend ligeglad med glatte gulve
eller det der ligner. Han løber altid - går aldrig - og skrider man i
svinget, ja så må man jo bare op igen

Med venlig hilsen

Jannie Sørensen
Handelsgrafiker