Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Endnu et postkort fra Côte d'Azur
Fra : Jens Bruun

Dato : 04-07-05 18:42

I skal lige se nogle af børnene hernede i det sydfranske.

Marius bor i bungalowen ved siden af, og er noget af det mest kontaktsøgende
og tillidfulde barn, jeg længe har mødt. Han er tre år, og snakker flydende
tysk og fransk, da familien er Østrigsk-Fransk. Her er han dog knapt så
kontaktsøgende:

http://www.fotolog.dk/archives/040705/_T0C9085.jpg

Her gi'r Marius den som hip-hopper (yo, my friend):

http://www.fotolog.dk/archives/040705/_T0C9087.jpg

Her er sidste tilføjelse til familien; Amanda. Amanda er min nieces datter -
hun er tre måneder og ganske dejlig. Min kone fabler om at få endnu et barn,
når hun sidder med Amanda på armen (hmm):

http://www.fotolog.dk/archives/040705/_T0C9093.jpg

Dette billede af Amanda er min egen favorit (det er min kones finger, der
åbenbart smager så godt):

http://www.fotolog.dk/archives/040705/_T0C9115.jpg

Dejligt at sidde hernede på ferie, og bare koncentrere sig om kølige pils og
lidt ferieknipserier nu og da.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/4/05)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-07-05 18:52

Jens Bruun wrote:
> http://www.fotolog.dk/archives/040705/_T0C9115.jpg

Kanon billede

> Dejligt at sidde hernede på ferie, og bare koncentrere sig om kølige pils og
> lidt ferieknipserier nu og da.

Tja... solen skinner da også i DK... nogle gange

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 04-07-05 19:01

On Mandag 04 juli 2005 19:42, Jens Bruun wrote:

> [...]
> kontaktsøgende og tillidfulde barn, jeg længe har mødt. Han er tre år, og
> snakker flydende tysk og fransk, da familien er Østrigsk-Fransk. Her er

Jeg synes billedet er for grynet. Er dit valg af ISO 800 bevidst?

> Dette billede af Amanda er min egen favorit (det er min kones finger, der
> åbenbart smager så godt):
>
> http://www.fotolog.dk/archives/040705/_T0C9115.jpg

Sjovt billede

--
Jonas Kongslund

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-07-05 19:47

"Jonas Kongslund" <dont@mail.me.at.all> skrev i en meddelelse

> Jeg synes billedet er for grynet.

Jeg er enig i, der er meget grynet. Det er beskåret rimeligt tæt, hvilket
ikke just gør kornene mindre.

> Er dit valg af ISO 800 bevidst?

Ja. 300mm + 1.4x TC = 420mm effektiv brændvidde kræver hurtig lukketid - det
er taget i det hastigt forsvindende aftenlys - derfor. Jeg kunne godt have
sluppet af sted med ISO 400, men sådan er der jo så meget...

Sjovt nok er alle fire i serien taget med ISO 800, men forskellen mht.
grynethed er markant fra billede til billede.

Fra : Jacob

Dato : 04-07-05 21:45

> [...]
> hun er tre måneder og ganske dejlig. Min kone fabler om at få endnu et
> barn, når hun sidder med Amanda på armen (hmm):

Min favorit. meget sødt.
du skulle måske få lidt mere af kraniet med næste gang.
Jeg er vild med de refleksioner der er i øjnene.

Jacob