Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt nye billeder...
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-07-05 11:58

Jeg har lagt 48 nye billeder on-line, de kan ses på flg direkte
link: www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_26_1of4.html

Jeg kan iøvrigt oplyse, at jeg i sidste uge var i Hornsherred og
fotografere en akæologisk udgravning af en boplads fra yngre
stenalder, i den forbindelse kom jeg forbi Selsø Sø, og jeg kan
hilse og sige, at der var rigtig mange fugle.

Og som sædvanlig så er kommentarer, mudderkastning og troll'erier
meget velkomne...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Wartou

Dato : 04-07-05 12:36

> [...]
> var rigtig mange fugle.
>
> Og som sædvanlig så er kommentarer, mudderkastning og troll'erier meget

"Forbidden
You don't have permission to access /new_photos/preview_week_26_1of4.html on
this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an
ErrorDocument to handle the request.

Apache/1.3.33 Server at niels.local Port 80"

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Michael Lund

Dato : 04-07-05 16:46

Hej Niels

Har du ikke været på vikingpladsen i Frederikssund i år?

Som gammel viking hyggede jeg mig rigtig med de gamle billeder fra sidste år
(tror jeg).

Mvh,
Michael Lund

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-07-05 17:49

Michael Lund wrote:

> Har du ikke været på vikingpladsen i Frederikssund i år?

Jow-da...

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/kunst_kultur_%26_musik/vikingemarked/preview_22of29.html

Fra billede nummer 266 og frm til 353 er fra i år....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael Lund

Dato : 04-07-05 18:11

> [...]
>
> Fra billede nummer 266 og frm til 353 er fra i år....

Tak for endnu et godt gensyn med nogle af mine gamle venner.

Mic.