Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Air Force One
Fra : Palle Jensen

Dato : 03-07-05 22:22

Er der nogen der har planer om at tage ud og prøve at fotografere
præsidentens fly på tirsdag? Er der nogen der kender
omstændighederne? Er hele vestamager spærret af, eller vil der stå
spottere på "Flyvergrillen".

Nogen der ved noget?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Max

Dato : 03-07-05 22:40

Hej Palle

> [...]
> præsidentens fly på tirsdag? Er der nogen der kender
> omstændighederne? Er hele vestamager spærret af, eller vil der stå

De flyspottere jeg kender regner da bestemt med at være ved
flyvergrillen sammen med kamerahold fra TV.

Mvh Max

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-07-05 06:32

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Palle

> De flyspottere jeg kender regner da bestemt med at være ved
> flyvergrillen sammen med kamerahold fra TV.

Jeg regnede også med at flyvergrillen ville være besat, men nu er det jo
ikke sikkert at flyet lander fra syd eller nord og så er flyvergrillen
ligeså
interessant som Mc'Donalds på hovedbanegården. Afhænigt at vejret
vil jeg nok også prøve flyvergrillen, men spørgsmålet er om ikke
kystvejen er afspærret. Ville ikke undre mig hvis de valgte at lande ind
over vandet.

--
Palle

Fra : Kenneth

Dato : 04-07-05 12:16

> men spørgsmålet er om ikke
> kystvejen er afspærret. Ville ikke undre mig hvis de valgte at lande ind
> over vandet.

Kystvejen er lukket fra 5/7 til 7/7. Kørte forbi igår og nede ved SAS
Commuter, havde de sat 3 stof op på hegnet, så man ikke kunne kigge igennem.
Men man kunne lige ane de 10 stk. Black Hawk helikoptere, der skal beskytte
ham.
Kørte derefter en tur til flyvergrillen, hvor en C-5 Galaxy lige havde
landet.
Jeg tror Flyvergrillen er det bedste sted at være. Alle andre steder bliver
du jaget væk. Og selv om den lander på 04 eller 22, så får du den at se, men
desværre kan man ikke fange et shot, når den er i luften.

Jeg er også derude i morgen tirsdag og onsdag.

--
Kenneth

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-07-05 19:07

On 04 jul 2005, Kenneth wrote in dk.fritid.foto:

> Jeg er også derude i morgen tirsdag og onsdag.

Hvad tid regner man med at han lander?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Kenneth

Dato : 05-07-05 16:01

> Hvad tid regner man med at han lander?

21:30 siger de kloge

--
Kenneth

Fra : ab©

Dato : 04-07-05 06:58

> De flyspottere jeg kender regner da bestemt med at være ved
> flyvergrillen sammen med kamerahold fra TV.

Det er der vel ingen, der gider når afstanden er for stor til rådne tomater
?

ab

Fra : Max

Dato : 04-07-05 07:18

Hej

> Det er der vel ingen, der gider når afstanden er for stor til rådne
tomater

Nu er flyspottere jo totalt ligeglade med hvad der er i dåsen, for dem er
det jo dåsen der er interessant. :)

Mvh Max

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-07-05 07:37

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er der vel ingen, der gider når afstanden er for stor til rådne
tomater
> ?

Hvis man nu gerne vil tage billeder af dem som prøver at bombardere flyet
med rådne tomater