Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
er der nogen der vil se :
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-07-05 20:12

billeder af mine lodne kugler ? så vil jeg smide dem op på en hjemmeside !!!

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-05 20:23

Ja tak

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-07-05 22:11

Jakob wrote:
> Ja tak

tager du så billederne ???

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-07-05 20:31

En der udgiver sig for Niels Riis Ebbesen wrote:
> billeder af mine lodne kugler ? så vil jeg smide dem op på en
> hjemmeside !!!

Jeg synes at Niels skulle udfylde denne lille formular:
http://www.usenetabuse.com/manageabuse.cgi

Du er sq langt ude.

--
Martin Petersen

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-07-05 21:02

Martin Petersen skrev den 03-07-2005 21:31:
> En der udgiver sig for Niels Riis Ebbesen wrote:

Det gør han jo faktisk ikke.

Han skriver godt nok Niels Riis Ebbesens signatur, men kalder sig for
Nils Riis Ebbesen.

Nils er vist en anerkendt stavning af et drengenavn.

At det så er dårlig humor og hamrende irriterende. Det er så en anden sag.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-07-05 11:46

Martin Petersen wrote:

> Jeg synes at Niels skulle udfylde denne lille formular:
> http://www.usenetabuse.com/manageabuse.cgi

Jeg gider ikke spilde min tid på at skrive klager til
www.teranews.com abuse-afd., det er en betalings-server, og deres
kunder kan gøre lige som det passer dem, bare de udsender spam.

Folk kan skrive til deres egen ISP's abuse, og foreslå, at de
blacklister alt hvad der kommer fra teranews...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 04-07-05 11:52

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> writes:
>Folk kan skrive til deres egen ISP's abuse, og foreslå, at de
>blacklister alt hvad der kommer fra teranews...

Der er defacto-regler for UDP (USENET Death Penalty), og der skal
en hel del mere til end den slags småting.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Jens. B.

Dato : 05-07-05 00:54

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Jeg gider ikke spilde min tid på at skrive klager til
> www.teranews.com abuse-afd., det er en betalings-server, og deres
> kunder kan gøre lige som det passer dem, bare de udsender spam.

Han har vel internet hos en Dansk udbyder som du så kan klage til ?