Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Zoo (kritik?)
Fra : Martin Petersen

Dato : 03-07-05 15:08

Halløj

Var en tur i Nyk. F Zoo i går. Papegøjerne er sq nærgående i år. :)

http://petersens.homepage.dk/poppe.jpg

Sikkert noget turistknipseri, men jeg hyggede mig nu meget godt. ;)

- Martin

Fra : Fif

Dato : 03-07-05 17:59

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> Halløj
>
> Var en tur i Nyk. F Zoo i går. Papegøjerne er sq nærgående i år. :)
>
> http://petersens.homepage.dk/poppe.jpg

Uuuark! det ligner næsten noget jeg så på
http://www.humandescent.com/index3.shtml

Sjovt billede med god øjnkontakt.

-Fif

Fra : Michael Bothager

Dato : 04-07-05 15:50

Martin Petersen wrote:
> Halløj
>
> Var en tur i Nyk. F Zoo i går. Papegøjerne er sq nærgående i år. :)
>
> http://petersens.homepage.dk/poppe.jpg
>
> Sikkert noget turistknipseri, men jeg hyggede mig nu meget godt. ;)

Hej Martin

Sikken et portræt der, men du er ikke helt retfærdig ved modellen. Det
er ikke pænt at gå tæt på med en vidvinkel hvis du vil arbejde med samme
model igen *G*

Hehe, spøg til side, jeg syntes det er godt af selve modellen, men
baggrunden skal ryddes op, igang med en masse burn så du toner baggunden
ned uden at fjerne den helt, jeg syntes den skal give lidt atmosfære.
Men som den er nu (for lys) så tager den lidt for meget opmærksomhed.
--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager