Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CF flash i canon
Fra : Lars P

Dato : 03-07-05 10:13

Hej

er der nogen der kan fortælle mig max. strørrelsen på CF kort til Canon
powershot S1 IS ?

-Lars

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-07-05 10:52

Lars P wrote:
> er der nogen der kan fortælle mig max. strørrelsen på CF kort til
> Canon powershot S1 IS ?
> -Lars

CF kort bruger et ide-interface, så du har kun de begrænsninger, som fat
har.

D.v.s. ingen problemer før tidligt ved 2 gb.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-07-05 11:14

In article <42c7b52d$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Jan Vestergaard wrote:

> CF kort bruger et ide-interface, så du har kun de begrænsninger, som fat
> har.
>
> D.v.s. ingen problemer før tidligt ved 2 gb.

Og så muligvis ved 32GB (der havde PC'erne problemer) og næste
gang ved 137GB.