Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tracking af pakke fra tyskland
Fra : Kim

Dato : 03-07-05 08:55

Hej Gruppe

Jeg har bestilt et objektiv fra www.technikdirekt.de og har i en mail fået
bekræftet afsendelsen.

Jeg var så naiv at tro jeg kunne tracke pakken.

Jeg tolker nedenstående som pakken er sendt med DHL, jeg har så forsøgt på
DHL's hjemmeside at taste pakkenummeret ind i forskellige felter i deres
tracking side, men får intet resultat.

Kan I hjælpe?

Zahlungsart : Kreditkarte
Versandart : Auslandabholung DHL

Endkontrollstatus : Sendung vollständig/PROD

Paket(e) : 974341055840 1,120 KG

Sidder her med et helt nyt Canon EOS 350D uden obejektiv............

Kim

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-07-05 09:23

Kim wrote:
> [...]
fået
> bekræftet afsendelsen.
>
> Jeg var så naiv at tro jeg kunne tracke pakken.

-skal vi ikke lige konstatere, at sporing af pakke fra et tysk firma
IKKE er et emne for denne gruppe, UANSET hvad der er i kassen.

Bo //

Fra : Kim

Dato : 03-07-05 09:27

> -skal vi ikke lige konstatere, at sporing af pakke fra et tysk firma
> IKKE er et emne for denne gruppe, UANSET hvad der er i kassen.
>
> Bo //

Ok, Bo.

Årsagen til valg af gruppe er at mange i gruppen handler hos den nævnte
butik og jeg var derfor naiv nok til at tro jeg havde de bedste chancer
her!!!!!

Kim

Fra : Richard

Dato : 03-07-05 09:25

Det ser også sådan ud, men prøv alligevel hos DPD, www.dpd.de

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Brizz

Dato : 03-07-05 14:49

> Det ser også sådan ud, men prøv alligevel hos DPD, www.dpd.de

Det var den vej jeg kunne trace min pakke på TD sidste gang.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Jakob

Dato : 03-07-05 11:44

In article <42c799c2$0$232$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kimsoeby@msn.com says...

> Jeg var så naiv at tro jeg kunne tracke pakken.

Det tror jeg bare ikke du kan. Det var hvertfald den besked jeg fik. Der
er åbenbart ikke så megen sammenhæng mellem DHL i dk og de.

Jeg har spurgt dhl dk om det samme og fik at vide at dhl i de bliver
eget af Deutche Post, hvilket vist også er årsagen til at det bliver
sendt med DHL og ankommer med Post DK i danmark.

Min erfaring var at transit tiden var ret kort, der gik vist 2-3 efter
forsendelse til modtagelse.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kim

Dato : 03-07-05 12:15

> [...]
> sendt med DHL og ankommer med Post DK i danmark.
>
> Min erfaring var at transit tiden var ret kort, der gik vist 2-3 efter

Takker for svaret Jacob, jeg må vente tålmodigt.....

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 03-07-05 18:11

"Kim" <kimsoeby@msn.com> skrev i en meddelelse

> Takker for svaret Jacob, jeg må vente tålmodigt.....

DPD hittede ikke noget, så den ligger nok med din post i morgen, så vidt jeg
husker giver det ikke noget resultat ved dpd når den er overleveret til
Danmark.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Kim

Dato : 03-07-05 18:27

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg
> husker giver det ikke noget resultat ved dpd når den er overleveret til

Ja, det håber jeg også....

Kim

Fra : Richard

Dato : 03-07-05 20:18

Hans L. Jørgensen wrote:
> DPD hittede ikke noget, så den ligger nok med din post i morgen, så vidt jeg
> husker giver det ikke noget resultat ved dpd når den er overleveret til
> Danmark.

Jo, når pakken modtages på deres central i Kolding, og igen når den er
læsset på den aktuelle rute. Sådan var det i mit tilfælde forrige
weekend på en forsendelse afsendt/DE fredag og modtaget herovre i
omegnen af Kø'strup mandag middag

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 03-07-05 22:25

"Richard" <richardpunktumpade@Se-Epost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> læsset på den aktuelle rute. Sådan var det i mit tilfælde forrige
> weekend på en forsendelse afsendt/DE fredag og modtaget herovre i

Nu er det jo lavet en aftale mellem post danmark og DPD/DHL om udlevering af
småpakker, det øjeblik pakkerne overgår til Post danmark kan de følges på
Post Danmark.

Men - der er ikke altid det sker, har oplevet begge dele.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Kim

Dato : 04-07-05 13:51

Takker for alle svarene. Objektivet ankom idag med Postdanmark, dejligt nu
er jeg igang.