Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny billeder Juni 2005
Fra : [HCS] 4000

Dato : 01-07-05 16:40

Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
www.fotofritid.dk
har du lyst til at se på er du velkommen.
Se under Galleri - Nyeste uploads.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-07-05 16:47

[HCS] 4000 wrote:

> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Fine billeder, men der går hurtigt for meget blomst i den

Bruger du en action i PS til at lave dine rammer?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : [HCS] 4000

Dato : 01-07-05 16:59

Tak til dig Thomas!

Jeg ved der en mange blomster imellem, men hvad gør man når fritiden er knap
og man gerne vil bruge kameraet.
Og, Nej! Jeg bruger ikke actions til rammer.

Hilsen Hans

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-07-05 08:10

[HCS] 4000 wrote:
> Og, Nej! Jeg bruger ikke actions til rammer.

Laver du dem selv så eller hvordan?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : [HCS] 4000

Dato : 02-07-05 09:09

Ja! Jeg laver dem selv.

Hilsen Hans
------------------------

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-07-05 09:20

[HCS] 4000 wrote:
> Ja! Jeg laver dem selv.

Du må have meget fritid, siden du både har tid til at skyde og lave
rammer

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : [HCS] 4000

Dato : 02-07-05 09:52

Nå! Nå!

Hilsen Hans
------------

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-07-05 17:00

"[HCS] 4000"
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> [...]

Rigtigt mange dejlige billeder, tak for kigget.det var en fornøjelse -max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 01-07-05 18:29

> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.

Fine billeder og dine blomster er flotte med god komposition og rene
baggrunde.
Mvh,
Hans

Fra : [HCS] 4000

Dato : 01-07-05 18:32

Tak til Hans og max for Jeres interesse.

Hilsen Hans

Fra : Michael Bothager

Dato : 02-07-05 08:26

[HCS] 4000 wrote:
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Der gjorde jeg så, og jeg syntes at det er nogle pæne blomsterbilleder.

Dekoration: det virker fordi du anvender en dejlig hård og anderledes
beskræring af selve motivet, blomsterne, hvilket får mig til at tænke
"er der emre i krukken"? Samtidig er struktureren i brædderne gør at det
store "negative" rum ikke får billedet til at vælte, alt i alt er flot
komposition. Billedet er imø en anelse for farvemættet og lidt for meget
usm, men det er smag og behag.

Skyggespil: der mangler noget til at standse øjnene fra at fortsætte ud
tilvenstre af billedet, en del af et andet objekt (vandkande, kat, eller
måske en ufo?) som også skaber en indholdsmæssig kontrast til plantens
skygge.

Skriften på vægen!: Der mangler noget til at skabe en kontrast, noget i
forgrunden. Som det står nu, er det pænt, men også lidt indholdsløst.
Det gode er at du har muligheden for at tage ud og lave det om.

Linier: Stilrent arkitekturbillede, flot, enkel og spændstig stemnning
og komposition. Jeg syntes dog at de reflekterede træer og huse bør
dæmpes lidt, de røde og grønne farver forstyrrer en anelse. Jeg syntes
det ville være bedre hvis de var sorte silhuetter.

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : [HCS] 4000

Dato : 02-07-05 09:11

Tak til dig Michael. Jeg vil tage dine betragtninger til efterretning.

Hilsen Hans