Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterigreb på 10D hvordan?
Fra : Knud I

Dato : 30-06-05 18:03

Når jeg piller batteridæksel af Canon 10D og monterer batterigreb virker
kameraet udemærket som den plejer, men betjeningsknapperne på batterigrebet
virker ikke.
Skal de aktiveres på en eller anden måde eller har jeg defekt batterigreb.

Mvh Knud

Fra : [HCS] 4000

Dato : 30-06-05 18:17

Det må være defekt.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *
------------------------------

Fra : Mogens Hansen

Dato : 30-06-05 18:17

"Knud I" <Knud_i@hotmail.com> wrote in message
> [...]

[8<8<8<]
> Skal de aktiveres på en eller anden måde

Ja, der sidder en tænd/sluk knap foran på batterigrebet - ca. hvor højre
lillefinger hviler.
Man skal kunne se en rød prik for at knapperne er aktive.

> eller har jeg defekt batterigreb.

Det er umuligt at sige.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Knud I

Dato : 30-06-05 18:27

> Ja, der sidder en tænd/sluk knap foran på batterigrebet - ca. hvor højre
> lillefinger hviler.
> Man skal kunne se en rød prik for at knapperne er aktive.

Tak Mogens
Den er fundet, troede ellers jeg havde trykket på alt, nu virker den.
Mvh Knud

Fra : Gert Medom

Dato : 30-06-05 18:23

> [...]
> batterigrebet virker ikke.
> Skal de aktiveres på en eller anden måde eller har jeg defekt batterigreb.

Når jeg kigger på batteri grebet til min 300D er der på siden af en
drejeknap, hvor der står on/ off. Ved ikke om 10D bruger samme?

/ Gert

Fra : Knud I

Dato : 30-06-05 18:36

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg kigger på batteri grebet til min 300D er der på siden af en
> drejeknap, hvor der står on/ off. Ved ikke om 10D bruger samme?

Nej ikke en drejeknap, men der var en trykknap jeg havde overset,
Nu havde jeg i et par dage stirret mig blind på det og så tog det bare 13
min herinde, lidt imponerende ik!

Mvh Knud

Fra : Simon Nielsen

Dato : 30-06-05 18:53

> [...]
>
> Nej ikke en drejeknap, men der var en trykknap jeg havde overset,
> Nu havde jeg i et par dage stirret mig blind på det og så tog det bare 13

Det er jo derfor de fleste af os er her God fornøjelse med dit greb.

Mvh
Simon