Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Portfolios-serier
Fra : Søren Thorsen

Dato : 30-06-05 06:46

Hej!

Jeg Har tilføjet portfolios til mit website galleri.

Portfolio et et antal fotografier der temamæssigt hører sammen-

Vælg "Galleri" og "Portfolios".

God fornøjelse.

Søren Thorsen

www.thorsen.info

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 30-06-05 07:53

Søren Thorsen wrote:
> Vælg "Galleri" og "Portfolios".
>
> www.thorsen.info

Jeg kan bedre lide dine andre "by billeder". De fleste er faktik rigtig
rigtig gode. I øvrigt kan jeg kun tilslutte min din filosofi om
oplevelsesværdi af et billede. Nøgenhed sælger altid - uanset kvalitet.

Tak for kigget

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Ole Madsen

Dato : 30-06-05 09:15

Søren Thorsen wrote:
> [...]
>
> Jeg Har tilføjet portfolios til mit website galleri.
>
> Portfolio et et antal fotografier der temamæssigt hører sammen-

du skulle tage at checke din side i opera, det virker slet ikke, man kan
ikke se ret meget af billederne

Ole

Fra : Michael Bothager

Dato : 02-07-05 08:08

Søren Thorsen wrote:
> Hej!
>
> Jeg Har tilføjet portfolios til mit website galleri.
>
> Portfolio et et antal fotografier der temamæssigt hører sammen-
>

> Vælg "Galleri" og "Portfolios".

Hej Søren

Der er mange fine imellem. 2 af serierne som jeg godt kan lide er
Mogens, et fint og følsomt portræt af manden. Det ville være fedt hvis
du også tog skridtet dybere, og gik lidt ind bagved hvorfor han er
"anderledes", og de evt. negative sider ved at være "anderledes" samt
hvordan han håndtere dem. Livet må utvivlsomt også give ham nogle mindre
positive stunder.

Så er der dine par i Paris, fed ide DU viser par sammen, par
forslekedes par gamle, par sjove, men jeg mangler par-med-temperament,
franskmænd har jeg et meget livligt kropssprog, som ville være flot at
få ned på celluloiden. Og også mere kontroversielle par, enten kønsligt,
tøjmæssigt eller dyremæssigt, bare for at vise at man kan være par på
flere plan.

Din strandserie har en lille fejl, de 2 piger, her mangler der det
indhold i himlen du har med i de andre, og den lille del af byen der er
nederst i venstre hjørne er ikke nok, så her virker det som et snapshot
i stedet for et gennemarbejdet billede som de andre. Herudover er det
forfriskende at se rigtig IR-film

De andre serier rører ikke så meget i mig, Morrison siger ikke Morrison
til mig, men jeg er heller ikke den store kender udi Morrison, så
billederne skal virkelig bringe budskabet ud at det er Morrisons fans
der betragter det som et "alter" eller lignende.

Bad joke, her virker det mest som om at en rockergruppe er
kontroversiel, dog uden at billederne pirrer min nysgerrighed til
hvorfor de er sådan, og så er der lidt for mange poserede billeder (ser
sådan ud).

Lourdes, her mangler jeg forbindelsen og nerven med pilgrimmene. Det er
også den eneste serie hvor jeg får indtrykket af at du er tilskuer, og
ikke er deltager. Prøv evt. at se Lars Bertelsens billeder fra Lourdes,
jeg fornemmer at han er med helt inde i pilgrimmenes pinsler og håb.

Men udover disse smådetaljer i dine serier, så syntes jeg du har et godt
billedesyn, og nogle af dine "gade billeder" er suveræne

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Jan Bøgh

Dato : 13-07-05 09:16

Søren Thorsen wrote:

> Portfolio et et antal fotografier der temamæssigt hører sammen-

Det er da vist en ny fortolkning!

Normalt er det blot en samling af værker, der viser en fotografs formåen.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 13-07-05 09:25

On Wed, 29 Jun 2005 22:45:54 -0700, Søren Thorsen wrote:

> [...]
>
> Jeg Har tilføjet portfolios til mit website galleri.
>
> Portfolio et et antal fotografier der temamæssigt hører sammen-

Ville kigge lidt på dem idag, men hoppede hurtigt ud igen, da du har et
eller andet højrekliks er forbudt javascript. Bruger højreklik sammen med
mousegestures så jeg kan springe nemt frem om tibage.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 13-07-05 11:08

On Torsdag 30 juni 2005 07:45, Søren Thorsen wrote:
> Jeg Har tilføjet portfolios til mit website galleri.
[...]
> www.thorsen.info

Menuen virker ikke i Konqueror.

--