Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual
Fra : Erik Jørgensen

Dato : 27-06-05 17:41

Hej
Er ejer af et kamera Canon IXUS 700, men mangler en manual på dansk.
Er der nogen der ved hvor man henter den på nettet?
På forhånd TAK.
STAARUP

Fra : Erik W.

Dato : 27-06-05 17:57

"Erik Jørgensen" skrev i en meddelelse

> Er ejer af et kamera Canon IXUS 700, men mangler en manual på dansk.
> Er der nogen der ved hvor man henter den på nettet?

Du kan nok ikke finde den på nettet. Alle de kamera-importører jeg kender
til, holder deres danske manualer tæt ind til livet. Manualen er jo også et
af de få argumenter der er tilbage for at købe i en dansk butik fremfor i en
tysk webshop.

Du kan finde en engelsk manual her: http://kortlink.dk/canon/vce

Mvh Erik

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 18:57

Erik Jørgensen wrote:
> [...]
> Er ejer af et kamera Canon IXUS 700, men mangler en manual på dansk.
> Er der nogen der ved hvor man henter den på nettet?

Som der bliver svaret cirka hver anden dag her i gruppen, så sidder Canon
Danmark på rettighederne til de danske manualer til alle Canon kameraer - og
de tillader ikke at de kan downloades.

Men enhver fotohandler vil meget gerne skaffe en til dig fra Canon - prisen
plejer at ligge omkring 500 kr.

Men ellers kan den engelske downloades......

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk