Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billeder fra de varme lande
Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-06-05 16:05

Fra : Michael Bothager

Dato : 27-06-05 16:27

-max- wrote:
> Lidt fra den 9-10/5 i Indien, mest fugle..-max-
<snip>
som sædvanlig, flotte billeder

jeg kan specielt godt lide landsby-drengen
(http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1554877), hans udtryk er på
samme tid lidt anklagende (hvorfor er du så lang tid om at fotografere
mig???), samtidig med at han er lidt ydmyg på en måde.og farverne
sparker li'som r*v

de 2 traner (http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1554562) er endnu
et godt og lidt anderledes fuglebillede, petitesse-afdelingen er de
klippede vinger og fødder, men timingen er perfekt, vingen lige over
hovedet på den forreste fugl

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-06-05 03:55

"Michael Bothager"
> [...]
> samme tid lidt anklagende (hvorfor er du så lang tid om at fotografere
> mig???), samtidig med at han er lidt ydmyg på en måde.og farverne

Ja han havde ventet længe, mens jeg fotograferede nogle aber
originalen er en del mørkere og dæmpet i farverne, et helt andet
udtryk, som jeg også kan li, men de fleste vil gerne ha lidt spræl
i farverne, høhø

> [...]
> et godt og lidt anderledes fuglebillede, petitesse-afdelingen er de
> klippede vinger og fødder, men timingen er perfekt, vingen lige over

Utrolig så skarpe folk er - damn du lagde mærke til det

> --
> Med venlig hilsen / Kindest regards
> Michael Bothager

Mange tak Michael. -max-

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 27-06-05 17:02

Hej Max

On Mon, 27 Jun 2005 17:04:46 +0200, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

>Lidt fra den 9-10/5 i Indien, mest fugle..-max-

>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1554562

Tak for billederne. Dette billede er det som jeg er mest begejstret
for, måske fordi jag er väldig fachineret af traner.

Men de er allesammen fine, så tak.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-06-05 03:55

"Hans Peter Larsson"
";o\)-max-"

> Tak for billederne. Dette billede er det som jeg er mest begejstret
> for, måske fordi jag er väldig fachineret af traner.

> [...]

Jamen Traner er facinerende, der er ikke lang tid til de samles
igen i Hornborgan, hvis jeg ikke er ude i Asien kigger jeg helt
sikkert forbi igen - det er bare stort - Tak for det Hans Peter. -max-

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 29-06-05 14:45

"-max-" <max@amarzone.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen Traner er facinerende, der er ikke lang tid til de samles
> igen i Hornborgan, hvis jeg ikke er ude i Asien kigger jeg helt
> sikkert forbi igen - det er bare stort - Tak for det Hans Peter. -max-

Hedder Hornborgan noget anden google.dk kan ikke finde noget som hedder
det?.

mvh
Gerner

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-06-05 15:31

"Gerner Majlandt"

http://www.hornborga.com/

Fra : Mikkel U.

Dato : 27-06-05 17:15

-max- wrote:
> Lidt fra den 9-10/5 i Indien, mest fugle..-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1554552
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1554562
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1554569
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1554873
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1554877

Fantastiske billeder.
Har du iøvrigt stadig dit Mark II til salg ?

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-06-05 03:55

"Mikkel U."

> Fantastiske billeder.
> Har du iøvrigt stadig dit Mark II til salg ?
>
> /mikkel

Tak skal du ha' - og ja jeg prøver stadig at tynde ud i samlingen,
så hvis du er interesseret i enten mII'ern eller 20D'ern så sig til.. -max-

Fra : Mikkel U.

Dato : 28-06-05 09:47

-max- wrote:
> "Mikkel U."

> Tak skal du ha' - og ja jeg prøver stadig at tynde ud i samlingen,
> så hvis du er interesseret i enten mII'ern eller 20D'ern så sig til.. -max-

Kunne måske godt være lidt interesseret i Mark II.
Pris ? Billeder taget ? Alder ? I need more info

/mikkel

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-06-05 14:25

"Mikkel U."

> Kunne måske godt være lidt interesseret i Mark II.
> Pris ? Billeder taget ? Alder ? I need more info
>
> /mikkel

Ok skal lige tjekke, tror jeg har et software didelidut
der kan sige hvor mange billeder - din mail adresse
fungerer - ellers skriv til mig fjern 3 tallet. -max-

2 nye billeder med mII: 1000 iso det er den go til.
www.photosig.com/go/photos/view?id=1555609
www.photosig.com/go/photos/view?id=1555222

Fra : Mikkel U.

Dato : 28-06-05 14:32

-max- wrote:

> [...]
> fungerer - ellers skriv til mig fjern 3 tallet. -max-
>
> 2 nye billeder med mII: 1000 iso det er den go til.

Ja, min mail adresse virker, og du er mere end velkommen til at skrive
med mere info

/mikkel

Fra : Mikkel U.

Dato : 29-06-05 20:50

-max- wrote:

> [...]
> fungerer - ellers skriv til mig fjern 3 tallet. -max-
>
> 2 nye billeder med mII: 1000 iso det er den go til.

Max, er der en mail på vej til mig ? :)

/mikkel

Fra : Hans Kruse

Dato : 28-06-05 19:16

> Tak skal du ha' - og ja jeg prøver stadig at tynde ud i samlingen,
> så hvis du er interesseret i enten mII'ern eller 20D'ern så sig til..
-max-

Hvorfor vil du sælge? Vil du skifte system igen? Er D2X, der spøger?
Mvh, Hans

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 28-06-05 01:29

> Lidt fra den 9-10/5 i Indien, mest fugle..-max-
> [...]
Herredejlige billeder, Max!

Allerbedst kan jeg lide drengen og så den enlige okse i landskabet.
Jeg ku dog godt ha tænkt mig drengen i hel figur, men hey, man zoomer jo
ikke lige ud med sådan en fast 500 mm.
Dine fuglebilleder er også superlækre, og jeg ville ønske hver og et af dem
var et, jeg havde taget.
Men når sandheden skal siges: De når ikke dine hejrer, blishøns og ænder til
sokkeholderne, selvom de er nok så eksotiske.
Men fede billeder er det bestemt.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-06-05 03:55

"Frodo Nifinger"

> [...]
> Men når sandheden skal siges: De når ikke dine hejrer, blishøns og ænder til
> sokkeholderne, selvom de er nok så eksotiske.

Næh og jeg havde ikke lige lyst til at pille TC'ern af - så han fik altså
kappet fødderne, ligsom Tranerne, ynkeligt hva
I Indien har jeg mulighed for at fange måske 30-40 forskellige fugle
arter på en dag, så jeg drøner rundt og klikker løs, i stedet for som
når jeg er hjemme, finder et godt sted og venter på det rigtige lys,
her har jeg jo næsten kun rapperne,hejren,svanerne, blishønsene
og ind imellem måske en lappedykker og en skarv.. Der står ligsom
lidt mere på spil når men ser en ny fugle art, og så har jeg måske en
tendens til at stresse lidt for meget ud, men det kommer nok, jeg blir
forhåbentlig bedre til det.. Tak for ordene Jesper.. )-max-

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 28-06-05 12:20

> [...]
> tendens til at stresse lidt for meget ud, men det kommer nok, jeg blir
> forhåbentlig bedre til det.. Tak for ordene Jesper.. )-max-

Jeg kender det desværre kun alt for godt
Jeg hænger selv i en klokkestreng med andre, der forventer, at man er her og
der på givne tidspukter.
Sådan er det jo med familie og arbejde, man kan ikke få det hele.

Når man så endelig er på tur, ja så skal der ske noget, og man fiser derudaf
for at få det hele med.
Og så går man jo glip af de allerbedste billeder.
Man får kun dem, der lige falder ned i skødet af en
Kom jeg også et så spændende sted som Baratnapur, ville jeg jo næsten glemme
at trække vejret af bar begejstring.

Jeg kan godt se, at det er svæt at finde hejrestillingen frem og bare vente,
når myriader af fugle sværmer om ørene på en, og alt sker på samme tid.
Man skal jo nærmest gribe til meditation for at kunne det.
Det er vel lige som saltsøen ved Højer! Tingene sker bare i et helt andet
tempo end alle andre steder.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-06-05 14:25

"Frodo Nifinger"

)

> [...]
> Man får kun dem, der lige falder ned i skødet af en
> Kom jeg også et så spændende sted som Baratnapur, ville jeg jo næsten glemme

Erfaring er nu ikke at kimse a' - når man mange gange har prøvet at lave
en bestemt type billeder og de bare ligner kong lort hvergang, så går det
så småt op for een at nogle ting skal man bare ikke spilde tid på, udstyret
kan ikke altid fange det man måske syns man ser inde i hovedet.
Hehe i Bharatpur vil du sidde under et træ og sige pyyyh eller på lokum og
sige puuuuh - men nå du så har gjort det længe nok så er Indien bare et
fotogent land uden sidestykke, og pengene rækker langt, hvis nogen sku
undre sig over at jeg har råd til at tage der til så tit..)

> [...]
> Man skal jo nærmest gribe til meditation for at kunne det.
> Det er vel lige som saltsøen ved Højer! Tingene sker bare i et helt andet

Glæder mig til at opleve saltsøen.. Ind til da et billede af min bedste model
på volden i øjeblikket: www.photosig.com/go/photos/view?id=1555609
-max-

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 28-06-05 09:36

Virkelig fantastiske billeder. Må man spørge hvad udstyr du har brugt?

Venligst

Bo

Fra : Morten Wartou

Dato : 28-06-05 09:40

Rabbit_HGC wrote:
> Virkelig fantastiske billeder. Må man spørge hvad udstyr du har brugt?

Det må du sikkert godt spørge om, men er det ikke lettere bare at se hvad
der står på siden? :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Tja... under normale omstændighedder ser jeg ikke Mortens sludder,
han er bare et opblæst narhoved som har købt et DSLR-kamera, og så

Fra : Holst

Dato : 28-06-05 09:47

Rabbit_HGC wrote:

> Virkelig fantastiske billeder. Må man spørge hvad udstyr du har brugt?

Det står da vist nævnt under alle billederne ...

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 28-06-05 10:24

> Det står da vist nævnt under alle billederne ...

Hehe, ja jeg er sku vist ikke helt vågen endnu.

Bo

Fra : Hans Kruse

Dato : 28-06-05 12:08

> Lidt fra den 9-10/5 i Indien, mest fugle..-max-
> [...]

Dejlige billeder Max og det rykker rigtigt i at komme tilbage til
Indien...men nu er det Kina i denne omgang for mig.
Mvh, Hans

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-06-05 14:25

"Hans Kruse"

> Dejlige billeder Max og det rykker rigtigt i at komme tilbage til
> Indien...men nu er det Kina i denne omgang for mig.
> Mvh, Hans

Kina lyder nu også fortræffeligt, men måske folk er lidt
mere reserverede, så må du bare arbejde lidt hårdere.
Du plejer jo at få billederne i kassen..
Du husker lige at kigge forbi Bharatpur hvis du får muligheden,
3 1/2 time tog fra Delhi på Delhi - Agra strækningen, det kan ikke
være bedre, eller jeg sender en bil (næsten limusine;) med chauffør.
mvh -max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 28-06-05 19:23

> [...]
> 3 1/2 time tog fra Delhi på Delhi - Agra strækningen, det kan ikke
> være bedre, eller jeg sender en bil (næsten limusine;) med chauffør.

Yep, næste gang så skal det være....mvh, Hans