Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafet uge 25. VARME. Vinderen
Fra : Fif

Dato : 26-06-05 20:58

Ja, så må jeg jo til det svære valg.
(Ahem... faktisk en temmelig underlig fornemmelse, sådan at sidde her og få
lov til at bestemme ;0)

<Cia Sander
<http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-99

Hmm...hm! Et lille mini bål ;0)
Jeg tror at effekten fra bålet ville ha' været større hvis, det havde været
mørkere, der havde været mere gang i bålet, at du havde skudt nede ved
jorden eller måske et closeup havde virket godt.
----
<-max-
<www.photosig.com/go/photos/view?id=1552739

Dejligt blødt sommerstemningsbillede. Syntes dog at der sker for meget. Mine
øjne vandre hele tiden hen til kvinden for at se om jeg kan kigge igennem
grenene (hmm... måske ville det virke bedre, for mig, om hun blev 'snittet'
helt væk... men så bliver klapvognen lidt for meget alene ;0)
----
<Mogens
<http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-100

Et af mine 'ømme punkter'... sejlads! Der er en dejlig ro i billedet og jeg
kan lige forestille mig hvordan turen har været ;0)
Syntes det er svært at se om det er tåge eller dis. Måske havde det virket
bedre om det var taget tættere på land, jeg syntes der mangler lidt dybde i
billedet hvilke er synd.
----
<Torben Ager
<http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-101

Der er godt nok bål for alle pengene. Har en svær følelse af at blive suget
ind i det 'sorte hul' (vejen til Bloksbjerg uha...uha ;0) Komposition og
farver tiltaler mig godt.
----
<Ove Kjeldgaard
<http://hiker.dk/dk_fritid_foto/ok000189.jpg

Jeg tror godt du, med held kunne ha' futtet 'den dårlige samvittighed' lidt
mere af inden du tog billedet. Jeg syntes den tager meget af opmærksomheden
(men det er jo nok også meningen for dig ;0) Hmm... og dog måske ville det
virke hvis du skar lidt i bund og top samt skar det meste af de glødende
grene væk i venstre side.
----
<Thomas Sass Pedersen
<http://home6.inet.tele.dk/sass/fotostafet-varme.htm

Dejligt stemningsbillede fra en sikkert hyggelig aften. Kompositionen
farverne og roen i billeder tiltaler mig, man kan godt fornemme at der er
lunt et sted derude.
----
<Gert
<http://home20.inet.tele.dk/gertnielsen/Billeder/DSC_0023.jpg

Mums...! Hvis det talte hvor meget mit mundvand løb havde du en klar fordel
;0)
Ser for mig ud som om fokus ligger såån 'midtioglidthistogpistrundtomkring'
hvilket gør at mine øjne har svært ved at finde ro. Ideen er god og kunne
måske forbedres hvis du brugte mere kul, fik smidt bøfferne på vendt dem om
og så tog billedet når de var blevet godt stegt evt. med en chili som
fokuspunkt. Ja man kunne blive ved ;0)
----

Nå...!
Det har været en svær opgave. Mange af billederne siger mig et eller andet,
men der må jo kun vælges ét såå.
Der er et par stykker jeg bliver ved med at vende tilbage til.
Varmemæssigt ligger de i forskellige kategorier, hvilke jeg syntes gør det
endnu svære at vælge.

Thomas Sass Pedersen- Jeg er ellers ikke meget for billeder af mennesker
jeg ikke kender, men der er alligevel et eller andet der gør at jeg lige
skal kigge igen, tror det er den hyggelige ro du har fanget.

Men men men...!
Torben Ager- Jeg ææælsker dit bål, det er sådan et man kan blive væk i,
samtidig holder det jo emnet temmelig godt og komposition og farverne
berører mig dybt.
Så du er ugens vinder og skal vælge et emne for uge 27.

Du skal oprettet et indlæg med emnet senest midnat mellem
mandag/tirsdag, og torsdag aften i uge 27 oprette en resultattråd.

Reglerne for stafetten kan findes her;

http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

Hilsen
Fif

Fra : fam. Ager

Dato : 26-06-05 21:16

"Fif" <fiftoo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> berører mig dybt.
> Så du er ugens vinder og skal vælge et emne for uge 27.

Hold da op!!.... tak for det!..det er mig en ære at finde et nyt emne....

Jeg takker mange gange........

mvh torben ager

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-06-05 21:20

"Fif"
> [...]
> berører mig dybt.
> Så du er ugens vinder og skal vælge et emne for uge 27.

Godt valg - et utroligt monumentalt fedt billede.. -max-

Fra : fam. Ager

Dato : 27-06-05 04:24

> "Fif"
>
> Godt valg - et utroligt monumentalt fedt billede.. -max-

Glad for du kan li mit billed max!..

mvh torben