Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har vi en frisk fotograf i Svendborg?
Fra : Michael Lund

Dato : 26-06-05 20:32

Jeg har de sidste 4 måneder hjulpet en dansk-amerikaner bosat i North
Carolina med at finde oplysninger om hans danske slægtninge. Jeg har fundet
ud af at hans oldemor på et tidspunkt boede på adressen Søgårdsvej 41 i
Svendborg, men jeg mangler et billede af huset som det ser ud i dag.

Er der ikke én der vil være behjælpelig med at tage et billede af
ejendommen. Vi har kun et fra begyndelsen af 1900 tallet taget på afstand.

På forhånd tak.
Michael Lund

Fra : Simon Nielsen

Dato : 27-06-05 12:06

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der ikke én der vil være behjælpelig med at tage et billede af
> ejendommen. Vi har kun et fra begyndelsen af 1900 tallet taget på afstand.

Først skal du høre de nuværende beboere om du må tage et billede af deres
hus, nogle kan godt blive lidt mugne hvis man bare tager billeder af deres
huse, det har jeg selv oplevet

Mvh
Simon

Fra : "> Allan

Dato : 27-06-05 13:23

> [...]
> hus, nogle kan godt blive lidt mugne hvis man bare tager billeder af deres

Jeg napser lige et par billeder af det på vej hjem...
Ser jeg dem der bor der spørger jeg naturligvis om jeg må komme indenfor og
tage nogle billeder der og af deres have og tagetage... Må jeg ikke det
råber jeg bare nogle ukvemsord efter dem og løber...

neej...

Allan

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-06-05 13:56

Simon Nielsen wrote:

> Først skal du høre de nuværende beboere om du må tage et billede af deres
> hus, nogle kan godt blive lidt mugne hvis man bare tager billeder af deres
> huse, det har jeg selv oplevet

Hvad der kan fotograferes fa offentlig vej, og hvor der ikke er
genkendelige personer på, er der vel ikke noget problem i. Ellers ville
det jo være umuligt. Der kommer tit huse med på billederne, når man
fotograferer i byerne..

Bo //

Fra : Michael Lund

Dato : 27-06-05 17:39