Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Levetid på CF stik
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 19:53

Hey

Sidder og spekulerer på hvor mange gange stikket i mit e-20 mon kan holde
til at jeg tager CF-kortet ud og ind af kameraet?

Det er efterhånden blevet til en del gange men der er åbenbart ikke løs
forbindelse endnu

--
Tom

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-06-05 20:25

In article <42bef9a7$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Tom wrote:
> [...]
> til at jeg tager CF-kortet ud og ind af kameraet?
>
> Det er efterhånden blevet til en del gange men der er åbenbart ikke løs

Kingston siger deres kort holder til over 10.000 insertions:
http://www.flash-memory-store.com/kingston-compact-flash-1024.html

Fra : Henrik Boegh

Dato : 27-06-05 05:59

On Sunday 26 June 2005 21:24, Povl H. Pedersen wrote in dk.fritid.foto:

[...]

> Kingston siger deres kort holder til over 10.000 insertions:
> http://www.flash-memory-store.com/kingston-compact-flash-1024.html

Jeg havde faktisk mere indtryk af, at det var selve stikdelen i kameraret Tom
spurgte til?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

Fra : Max

Dato : 27-06-05 18:19

Hej

> Jeg havde faktisk mere indtryk af, at det var selve stikdelen i kameraret
Tom
> spurgte til?

Stik fabrikanterne nævner tal i samme størrelsesorden, dog siger min
erfaring
mig at levetiden nok ligger langt højere oppe.

Mvh Max