Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamarashop.dk
Fra : Kim

Dato : 26-06-05 11:14

Er der nogen af jeg der har erfaringen med at handle hos ovenstående?

De har Canon 350D hus til 5942 med dansk manual

Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-06-05 12:20

Kim wrote:
> Er der nogen af jeg der har erfaringen med at handle hos ovenstående?
> De har Canon 350D hus til 5942 med dansk manual
> Kim

Den findes jo så ikke - jeg går ud fra, at du mener:

http://www.kamerashop.dk/

?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Kim

Dato : 26-06-05 12:33

> Den findes jo så ikke - jeg går ud fra, at du mener:
>
> http://www.kamerashop.dk/
>
> ?
>
> Jan

Ja, sorry

Kim

Fra : Claus P. Hastrup

Dato : 26-06-05 13:12

Kim wrote:
> Er der nogen af jeg der har erfaringen med at handle hos ovenstående?

Ja:

http://edbpriser.dk/bedominfo.asp?ID=303

http://kortlink.dk/googlegroups/v9h

/Claus

Fra : Freddy Nielsen

Dato : 26-06-05 13:33

"Kim" <kimsoeby@msn.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jeg der har erfaringen med at handle hos ovenstående?
>
> De har Canon 350D hus til 5942 med dansk manual
>
> Kim

Som jeg tidligere har haft lejlighed at svare, har jeg købt en Sigma
70-200
2,8 optik, og i den forbindelse kunne jeg ikke se hvordan man skulle
bestille et filter med til den, jeg ringede til Kamerashop.dk og klagede
lin
nød, de ville undersøge det, og ret kort efter fik jeg svar, at nu var det
rettet, og filteret kunne bestilles når jeg gik videre i bestillingen,
(hvor
man normalt også kan bestille en forsikring) så det syntes jeg var hurtig
og
fiks måde at løse problemet her og nu.

MVH
Freddy.

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-06-05 16:20

Jeg købte mit Canon A95 der.
....fik det da, men bestilte også nogle gode batterier, og fik istedet nogle
dårlige.
....da jeg ringede, sagde de jeg skulle sende dem retur, så ville jeg få de
rigtige, men så skulle jeg bruge både tid og penge på porto, så det droppede
jeg.
....skod !

Fra : Tommy Jensen

Dato : 26-06-05 16:38

On Sun, 26 Jun 2005 17:20:10 +0200, "Michael Petersen"
<michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> wrote:

> [...]
>rigtige, men så skulle jeg bruge både tid og penge på porto, så det droppede

Hvad urimeligt er der i at skulle returnere den forkerte vare?

Hvad hvis de havde sendt et forkert kamera? Havde du så også nægtet at
sende det retur?

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-06-05 16:44

> Hvad urimeligt er der i at skulle returnere den forkerte vare?
>
> Hvad hvis de havde sendt et forkert kamera? Havde du så også nægtet at
> sende det retur?

Et kamera er sgu noget andet end batterier !
....de sendte mig nogle forkerte batterier, dvs. at jeg skulle bruge både
PENGE og tid på at retunere dem, for derefter at få de rigtige batterier.
....det er sgu urimeligt !
....om det er en fejl eller ej, så er det irreterende !

Fra : Jacob

Dato : 26-06-05 19:07

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ...det er sgu urimeligt !
> ...om det er en fejl eller ej, så er det irreterende !

Der syntes jeg de er rimelige. skulle de give dig et sæt batterier gratis
fordi der var røget nogle forkerte med ned i kassen ?
det syntes jeg ikke. du burde have betalt den porto (10kr??) og sendt dem.
det er en del af risikoen ved at købe på nettet. og ja butikken plejer da et
betale portoen. selv om de vist ikke er forpligtet til det.

Jacob

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-06-05 19:18

Meget muligt, men de har sikkert lagt forkerte batterier i, i håb om jeg
ikke gad gøre mere ved 'sagen', så de kunne spare de penge :(

Men ihvertfald, en lidt kedelig oplevelse herfra.

Fra : Kim Schulz

Dato : 26-06-05 17:03

On Sun, 26 Jun 2005 17:43:36 +0200

> [...]
> batterier. ...det er sgu urimeligt !
> ...om det er en fejl eller ej, så er det irreterende !

De gange jeg har måtte sende noget tilbage har forretningen betalt for
porto ved at sende en fragtseddel til mig. Har dog ikke prøvet med
kamera grej og batterier - primært computer dele.

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!