Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvortil kan jeg uploade billeder?
Fra : Michael Lund

Dato : 26-06-05 00:45

Hvortil kan jeg uploade ca. 100 billeder som skal være mere eller mindre
frit tilgængelige interessede mennesker og hvorfra De også skal kunne
bestille kopier?

TDC's er jo ret begrænset både i størrelse og på den måde at jeg selv på
forhånd skal invitere hver enkelt besøgende.

Jeg kan se megapixel er igang med at udvikle noget, men er ikke klar endnu.

Michael

Fra : KG

Dato : 26-06-05 08:18

Hej Michael ....

Du åbner din egen Hjemmeside og får aftale med det
Fotofirma som fremkalder billeder for TDC eller
PhotoCare .... firmaet ligger på Djursland et sted.
Jeg bruger dem selv ... og vupti så køre det ... !

I øvrigt mener jeg da du kan betale dig fra det
hos TDC - men det kan være mig der husker
forkert ...

Go' arbejdslyst ...

Med venlig hilsen
K.G.
--
Hjemmeside: www.bangsbo-design.dk
Nyeste billeder: http://gallery.atpic.com/318

Fra : Michael Lund

Dato : 26-06-05 10:57

"KG" <kgb@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg bruger dem selv ... og vupti så køre det ... !
>
> I øvrigt mener jeg da du kan betale dig fra det
> hos TDC - men det kan være mig der husker

Det er korrekt og da det jo ikke er nogen Herregård, så var det helt klart
en nem løsning, men problemet er stadig at jeg på for forhånd skal invitere.
Da vi taler om måske 20-30 mennesker - som jeg ikke har haft kontakt til
længe - er det lidt svært.

Michael

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 26-06-05 08:35

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhånd skal invitere hver enkelt besøgende.
>
> Jeg kan se megapixel er igang med at udvikle noget, men er ikke klar

B-One kunne klart være en mulighed, 9 kr. + moms per måned 300 MB plads, 19
kr. + moms. 600 MB..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg