Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt Flere Fly
Fra : Søren Koch

Dato : 22-06-05 17:27

Var som så mange andre også til Airshow i Karup.

Her er lidt af det jeg fik med hjem.

www.yaro.dk/Karup

Søren

Fra : Brian Lund

Dato : 22-06-05 17:29

> Var som så mange andre også til Airshow i Karup.
>
> Her er lidt af det jeg fik med hjem.
>
> www.yaro.dk/Karup
>
> Søren

Rigtigt gode billeder, nogen af de bedste action-billeder fra søndagen jeg
har set endnu!
Jeg var der selv, det var sgu lidt irriterende med vejret, og så savnede jeg
nogen eksplosioner under "simulated airfield attack" hehe...

Brian

Fra : 7c

Dato : 22-06-05 18:15

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg
> nogen eksplosioner under "simulated airfield attack" hehe...

Sindsyge flotte billeder!!! Hvad har du brugt at udstyr og hvad har du gjort
for at få dem så skarpe?

Vh.

Sørn

Fra : blue

Dato : 22-06-05 18:12

"Søren Koch" <yaro@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Her er lidt af det jeg fik med hjem.

Virkelig gode billeder - noget af det bedste jeg har set i denne gruppe

Hvilket udstyr har du anvendt?

--
Malerier til salg
Mail vedr. pris

Fra : Søren Koch

Dato : 22-06-05 18:52

Tak for rosen.

Der er anvendt Canon 1D Mark II og Canon 500mm 4.5 L
Billederne har været en tur i PS hvor de har fået det sædvanlige levels og
en sjat USM

M.v.h.

Søren

Fra : Michael

Dato : 22-06-05 19:03

Søren Koch wrote:
> [...]
>
> Der er anvendt Canon 1D Mark II og Canon 500mm 4.5 L
> Billederne har været en tur i PS hvor de har fået det sædvanlige levels og

Hej Søren

Billederne er knivskarpe! Der ingen grund til opremse en masse
superlativer, billederne taler for sig selv!

mvh.

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 18:43

"Søren Koch" <yaro@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Var som så mange andre også til Airshow i Karup.
>
> Her er lidt af det jeg fik med hjem.
>
> www.yaro.dk/Karup
>
> Søren

De er da godt nok flotte! Det er vist ikke helt første gang du fotograferer
fly? Tillykke med dem!

Mvh. Claus Petersen

Fra : 7c

Dato : 22-06-05 19:22

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren Koch" <yaro@mail.dk> skrev i en meddelelse

> De er da godt nok flotte! Det er vist ikke helt første gang du
> fotograferer fly? Tillykke med dem!
>
> Mvh. Claus Petersen

Tjekkede lige prisen på sådan en Canon 500mm 4.5 L....60 Kilo!!! Damn! lidt
uden for min rækkevidde

Vh.
Søren

Fra : Søren Koch

Dato : 22-06-05 19:49

> Tjekkede lige prisen på sådan en Canon 500mm 4.5 L....60 Kilo!!! Damn!
> lidt uden for min rækkevidde
>
> Vh.
> Søren

Det er jo ikke en 4.0 men en 4.5 som er noget ældre og min er købt brugt.
Dog syntes jeg stadig det et lækkert obj. og jeg er meget tilfreds med den.

M.v.h.

Søren

Fra : PH

Dato : 22-06-05 18:40

> Her er lidt af det jeg fik med hjem.
>
> www.yaro.dk/Karup

Ja jeg stiller mig også op i heppekoret.
De er Faaame Flotte !

Gir du et par tips ?

--
Mvh Peter ....jobsøgende webdesigner
http://www.cgi-shop.dk/bilag/html/index.html

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-06-05 13:32

"Søren Koch" <yaro@mail.dk> skrev i en meddelelse

> www.yaro.dk/Karup

De flotteste fra begivenheden, der endnu er vist i denne gruppe.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 06/11/05)

Fra : SpookiePower

Dato : 23-06-05 14:14

Jeg er meget imponeret. Syntes de er rigtig flotte.

www.photo.activewebsite.dk