Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak DC4800
Fra : tiptop

Dato : 03-06-01 22:22

Er der nogen der har erfaring med Kodak DC 4800 ?, og hvad synes i om
softwaren dertil ?.
Jens

Fra : Christoffer Gæmelke

Dato : 04-06-01 07:48

Jeg har lige købt et DC4800, og jeg er godt tilfreds. Jeg synes det tager
gode skarpe billeder. Jeg var nede hos en fotoforhandler og billeder taget
med forskellige kameraer. Af de billeder synes jeg DC4800 tog de bedste.
Kameraet er utrolig enkelt og bruge. Menuerne er overskelige, og de ting som
bruges ofte ligge uden for menuerne så de er hurtige og komme til.
Overførsel af billeder til computeren går let med det medfølgende
overførselskabel. Jeg har dog invisteret i en kortlæser, som jeg ikke kan få
til at virke (se indlæg længere nede). Det har dog ikke noget med kameraet
og gøre.

Jeg er alt i alt godt tilfreds med et kamera til 5300 hos Alcotini på
nettet.

Mvh Christoffer

tiptop <kryds@telia.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fe9mf$8d7$1@news.inet.tele.dk...