Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til etui ?
Fra : BS

Dato : 21-06-05 16:26

Hejsa

Jeg skal bruge et etui til mit nye Sony P200, med følgende egenskaber :

- Kan klare fugt(ikke vand men måske en lomme mod et svadigt ben)
- Stød(naturligvis også inden for kameraets grænser)
- Plads til ekstra batteri

Har kigget på Lowe men syntes ikke at kunne finde et i "Sony P200 aflang
facon" ?

Evt en god online shop link ??

Fra : [HCS] 4000

Dato : 21-06-05 17:28