Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Links til tyske butikker?!
Fra : Thomas

Dato : 21-06-05 07:46

Hejsa. Post venligst jeres links til Tyske web-shops som I kan anbefale.

Jeg har besluttet at jeg skal være ejer af en Tamron 18-200 som i DK er
fundet til 3000 kr , og i Tyskland til 350 €. Med mine 10% rabat, vil
prisforskellen være så lille, at jeg lige så godt kan købe i DK, med
mindre et af jeres links giver noget lavere end 350€.

Fyr løs.

Thomas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-06-05 09:00

www.technicdirekt.de
www.ac-foto.de
www.ravensburgerfotoversand.de
www.walser-foto.de

Prøv evt. www.google.de - den finder masser af "edbpriser" lign. sider.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

- The best way to kill a troll, is to ignore him.

Fra : Bruno Svendsen

Dato : 21-06-05 15:44

Jeg kan ikke finde den billigere - prøv altid på www.guenstig.de det er osm
den danske edbpriser.dk

Hilsen Bruno

Fra : Michael L

Dato : 21-06-05 17:19

Thomas wrote:

> [...]
> vil prisforskellen være så lille, at jeg lige så godt kan købe i DK,
> med mindre et af jeres links giver noget lavere end 350€.

Nu ved jeg ikke hvem du har kiggt hos herhjemme, men jeg ville prøve at
ringe til Bingo foto og presse prisen.
Det råd fik jeg får kort tid siden og jeg har allerede sparet MANGE
penge ved at handle hos dem og fået en god betjening. Samtidigt har jeg
lige bestilt et objektiv til 11K hos Bingo og det er samme pris som i
Tyskland.

- Michael

Fra : Henrik Olesen

Dato : 22-06-05 21:27

Hej

Har netop købt et KonicaMinolta Dynax 7D med et Tamron 18-200 hos Foto
Erhardt i Tyskland. Leveringen tog ca. 1 uge, efter at jeg havde overført
beløbet i euro via min NetBank.

Blev leveret til min arbejdsplads af DHL - uden problemer.

En tilfreds køber, Henrik