Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Samme gentagelse i FS?
Fra : Thorbjørn

Dato : 20-06-05 18:25

Jeg mener at have hørt at man kan få FS eller FSE til at gentage de samme
handlinger ved flere billeder så man ikke selv skal sidde og gøre det samme
igen og igen ved flere hundrede billeder. Men hvordan gør man?? Er der en
herinde der er så flink at hjælpe mig?

På forhånd tak. Thorbjørn

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-06-05 18:46

Thorbjørn wrote:
> Jeg mener at have hørt at man kan få FS eller FSE til at gentage de samme
> handlinger ved flere billeder så man ikke selv skal sidde og gøre det samme

Hvis nogen skal hjælpe dig, må du vel fortælle hvad FS betyder ?

Bo //

Fra : Thorbjørn

Dato : 20-06-05 19:16

Ja selvfølgelig..undskyld... Jeg mente PS.. Forkortelse for PhotoShop. og
PSE PhotoShop Elements... Jeg er sku ikke så hård i det der med ord og
bogstaver

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-06-05 19:40

Thorbjørn wrote:
> Ja selvfølgelig..undskyld... Jeg mente PS.. Forkortelse for PhotoShop. og
> PSE PhotoShop Elements... Jeg er sku ikke så hård i det der med ord og
> bogstaver

Nååhhh,

nu forstår jeg, og der kan jeg ikke hjælpe dig

-jeg afskyr forkortelser, som jeg ikke selv kender betydningen af.

Bo //

Fra : TL

Dato : 25-06-05 20:13

> Hvis nogen skal hjælpe dig, må du vel fortælle hvad FS betyder ?
>
> Bo //

Mit gæt? Fotoshop I så fald kan du se et eksempel på en action her:
http://www.akam.dk/artikkel/12567

Du indspiller så bare den aktuelle action du vil have i stedet, og så kører
den det kedelige arbejde for dig.
God fornøjelse...

TL
- - -

www.lindkold.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-06-05 19:28

Thorbjørn wrote:
> [...]
> igen og igen ved flere hundrede billeder. Men hvordan gør man?? Er der en

http://www.makeyougohmm.com/20050614/2020/ kan du se det
grundlæggende med en action der ændrer størrelse.

Eller er www.google.com god til at finde den slags ting

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

- The best way to kill a troll, is to ignore him.