Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjerne fedtet finger fra objektiv
Fra : JorR

Dato : 20-06-05 12:37

Når jeg piller beskyttelses låget af objektivet, så sker det, at min
finger røre ved glasset i objektivet :-/ Jeg vil gerne have fjernet de
par fedtede fingre og jeg vil blot høre, om det er helt hen i vejret, at
bruge (med største forsigtighed) en brille-klud til at tørre de fedtede
fingre væk med? Jeg vil ikke bruge kemikalier eller andet - kun den
tørre microfiber brille-klud (købt i en brille biks).

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-06-05 13:19

JorR wrote:
> [...]
> fingre væk med? Jeg vil ikke bruge kemikalier eller andet - kun den
> tørre microfiber brille-klud (købt i en brille biks).

Søg længere tilbage i gruppen. Det har lige været gennemgået for en uge
siden: vandråber på objektiv.

Bo //

Fra : Henning

Dato : 20-06-05 13:43

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> Søg længere tilbage i gruppen. Det har lige været gennemgået for en uge
> siden: vandråber på objektiv.

Det råd kommer du ikke langt med, men hvis du søger på "undgå vand på
linsen" eller læser her:

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&c2coff=1&q=undg%C3%A5+vand+p%C3%A5+linsen

finder du den tråd der var for een uge siden.

mvh Henning

Fra : Jacob

Dato : 21-06-05 20:34

"JorR" <joer10001@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> væk med? Jeg vil ikke bruge kemikalier eller andet - kun den tørre
> microfiber brille-klud (købt i en brille biks).

en microfiber klud er fin til glas. det leveres med til mange kikkerter

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-06-05 22:29

Jacob wrote:
> en microfiber klud er fin til glas. det leveres med til mange kikkerter

Jah, og briller.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv