Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fugle (sjove måske..?)
Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-06-05 05:17

Jeg vil ikke hælde så meget vand ud af ørene syns billederne
taler for sig selv - Go' søndag..)-max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549168
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549133

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 05:31

> Jeg vil ikke hælde så meget vand ud af ørene syns billederne
> taler for sig selv - Go' søndag..)-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549168

Jamen du godeste Max. Hvor kunne du da nænne at dreje hovedet om på sådan en
lille nyfødt? Jeg vil da håbe den smagte godt? )

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549133

Mon ikke du og den fiskehejre er ved at have et lidt specielt forhold? Jeg
tror I er ved at kende hinanden lidt rigeligt. Og ligefrem bestikke den med
småfisk...

Nej det er et par utroligt flotte billeder, og bestemt seværdige. Kommer der
ikke snart en bog fra din kant om fuglefotografering? Tror godt du kunne
sælge et par eksemplarer...

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-06-05 11:48

"Claus Petersen"

> "-max-"
>
> Jamen du godeste Max. Hvor kunne du da nænne at dreje hovedet om på sådan en
> lille nyfødt? Jeg vil da håbe den smagte godt? )

Den er sku for mager, men nu du nævner det er aldrig faldet
over en opskrift på blishøne, hmm

> [...]
> ikke snart en bog fra din kant om fuglefotografering? Tror godt du kunne

En kogebog måske Tror ikke et forlag vil putte penge
i en fugle billedbog.. -max-

Fra : fam. Ager

Dato : 19-06-05 07:55

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549168
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549133

hej Max...

kanon gode billeder, specielt det det første tager virkelig kegler....super
flot!..

mvh torben

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-06-05 11:48

"fam. Ager"

> [...]
>
> hej Max...
>
> kanon gode billeder, specielt det det første tager virkelig kegler....super

Tak torben )-max-

Fra : Michael

Dato : 19-06-05 09:19

-max- wrote:
> Jeg vil ikke hælde så meget vand ud af ørene syns billederne
> taler for sig selv - Go' søndag..)-max-

Hej Max

Det gør de også, dine billeder er som sædvanlig fremragende!
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549168 fik mig grine.

Forsat God Weekend.

Michael

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-06-05 11:48

"Michael"

> Hej Max
>
> Det gør de også, dine billeder er som sædvanlig fremragende!
> [...]

Ja jeg syns den er funny - de der heldige skud vil jeg gerne
ha' flere af - )-max-

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-06-05 09:49

-max- wrote:
> Jeg vil ikke hælde så meget vand ud af ørene syns billederne
> taler for sig selv - Go' søndag..)-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549168
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549133

Hvor langt væk er du typisk placeret i forhold til fuglen, siden du
bruger 500mm m. 1.4X ?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

- The best way to kill a troll, is to ignore him.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-06-05 11:48

"Thomas Schreiber"

> Hvor langt væk er du typisk placeret i forhold til fuglen, siden du
> bruger 500mm m. 1.4X ?
>
> --
> Thomas Schreiber
> http://schreiber.se

Vil tro de er omkring 7-9 meter væk. Hejren stod og fiskede på den
modsatte bred, men blev åbentbart forstyrret af nogle glade studenter
og fløg ovver og stillede sig lige foran mig, ja vel 8 meter - vandet i
baggrunden og solen i ryggen kl.17:30. Kunne godt have fået billedet
uden extender og det var muligvis blevet skarpere, men jeg havde ikke
lige tid/mod til at afmontere den. Den lille blishøne var nok en smule
længere væk, billedet er beskåret til ca. 25%..Exponerings kompensation
på begge billeder var -2/3 bl det plejer at passe nogenlunde i stærk sol,
hellere underexponere lidt for meget end risikere at miste højlysende. -max-

Fra : Jacob

Dato : 19-06-05 09:50

> Jeg vil ikke hælde så meget vand ud af ørene syns billederne
> taler for sig selv - Go' søndag..)-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549168

Den er helt i vinkel. det er ikke noget man ser normalt. Super foto. fuglen
kan jo ikke gøre for at den er grim.

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549133

En lidt mere normal situtiation. men stadigt super.
Hvor lang afstand har du til de to motiver når du tager billedet ?

Mvh Jacob

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-06-05 11:48

"Jacob"

> "-max-"
>
> Den er helt i vinkel. det er ikke noget man ser normalt. Super foto. fuglen
> kan jo ikke gøre for at den er grim.

) ja grim det kan man sige, den har også et "rådent" temprement

> En lidt mere normal situtiation. men stadigt super.
> Hvor lang afstand har du til de to motiver når du tager billedet ?
>
> Mvh Jacob

Jeg har skrevet optagelses info. under svar til Thomas. -max-

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 19-06-05 13:56

Hej Max

On Sun, 19 Jun 2005 06:16:33 +0200, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

>Jeg vil ikke hælde så meget vand ud af ørene syns billederne
>taler for sig selv - Go' søndag..)-max-
>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549168
>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549133

Et par herlige billeder du har der. Nummer 2 er der jo ikke meget at
sig om udover at det er et fint billede på en hejre som funderer på
hvad den skal göre med fangsten.

Nummer 1 derimod er helt ubetaleligt morsomt. De har du virkelig
fanget en komisk situation.

Muligvis er den normal for blishöns men jeg har da ikke set det för.

Med andre ord kanonbilleder begge to.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 19-06-05 21:46

> Jeg vil ikke hælde så meget vand ud af ørene syns billederne
> taler for sig selv - Go' søndag..)-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549168
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549133

Hvad kan jeg sige; Du beviser bare mit udsagn: Ingen over, ingen ved siden
af.
Jeg bøjer mig i støvet for mesteren.

Ingen anden levere så konstant så pragtfulde skud som dig.
Og ja igen er det hverdagsfuglene, du imponerer med.

Tak for kigget. Især det første er mesterlig godt og grinagtigt.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Hans Kruse

Dato : 19-06-05 23:09

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message
> Jeg vil ikke hælde så meget vand ud af ørene syns billederne
> taler for sig selv - Go' søndag..)-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549168

Ja, den er sgu god! Jeg har godt aldrig før set nogen hælde vand ud af ørene
så overbevisende
Et billede fra i går
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549291&forward=user

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1549133