(billig?) Helårs-Campingplads ml. Sorø og ~
Fra : John Munch

Dato : 16-07-05 09:37

Hej

Jeg skal arbejde i Ringsted i min. 6 mdr. og søger en campingplads mellem
Sorø og Ringsted.
Eneste krav er toilet og bad, er der nogle muligheder?

Mvh
John Munch
greatdane(snabel-a)c.dk

Fra : John Munch

Dato : 16-07-05 10:16

Egentlig er det i trakantsområdet; Slagelse, Ringsted og Næstved, jeg søger
en plads, bare der ikke er over 20-30Km til Ringsted, og ikke øst for
Ringsted....

Mvh
John

Fra : Sten Bo

Dato : 16-07-05 13:19

http://www.danskecampingpladser.dk/camping/camping.nsf/0/EF2636BD0F8B6387C1256CF50029E3F7?OpenDocument

og http://www.campingpladspriser.dk/

Fra : campingplads-priser

Dato : 18-07-05 05:05

"John Munch" <greatdane@c."fjerndette"dk> wrote in message news:<42d8c6e2$0$77758$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> Sorø og Ringsted.
> Eneste krav er toilet og bad, er der nogle muligheder?

Hej John

Når du søger en campingplads i nærheden af en bestemt adresse, kan det
være en god ide, at klikke dig ind på www.eniro.dk, og finde de
nærmeste i nærheden. Gå derefter ind på www.campingpladspriser.dk, og
sammenlign priserne på campingpladserne.

Med venlig hilsen

Morten