Tur til Syd-og Vestsjælland
Fra : A.Nielsen

Dato : 14-07-05 14:54

Vi skal en tur til Syd-og Vestsjælland i et par dage. Vi vil derfor gerne
om
der var nogen der kunne give os nogle gode ideer til hvad vi kan se syd
for
E20. Vi har aldrig været på de kanter før, så vi er meget taknemlige for
gode ideer.

Venlig hilsen

L.Nielsen

Fra : campingplads-priser

Dato : 15-07-05 15:25

"A.Nielsen" <anker975@hotmail.com> wrote in message news:<42d66e61$0$2165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> for
> E20. Vi har aldrig været på de kanter før, så vi er meget taknemlige for

Her er i hvert fald en side, hvor du kan følge med i priserne på campingpladserne:

www.campingpladspriser.dk

Venlig hilsen

Morten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-07-05 15:27

"A.Nielsen" <anker975@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for
> E20. Vi har aldrig været på de kanter før, så vi er meget taknemlige for

Det kommer jo meget an på, hvilke oplevelser i søger, samt om I kan formåes
til at smutte lidt længere mod syd.
Er det til børn I søger noget, kunne Bonbon land ved Næstved jo være et bud.
Noget for alle kunne være Knuthenborg safaripark ved Maribo/Bandholm på
Lolland. Ålholm veteranbilmuseum ved Nysted på Lolland kunne også være et
bud.
Møns klint er altid et besøg værd.
Det er jo nogen af de store attraktioner, så hvis ikke det er dem i søger,
så prøv at være lidt mere specifik om, hvad I søger.

Kurt

Fra : Kim Parolsen

Dato : 15-07-05 21:08

Fed Camping ved Fakse Ladeplads er et godt bud.