Ferie søges UGE 30
Fra : Lars Guldborg

Dato : 13-07-05 08:49

2 voksne + 4 børn søger efter en ferie i uge 30,
enten en fastligger eller en hytte på en campingplads.....
Det skal være i Jylland.

--
M.V.H.
Guldborg

Fra : Sten Bo

Dato : 13-07-05 09:24

"Lars Guldborg" <guldborg@12mail.dk> skrev i en meddelelse

> 2 voksne + 4 børn søger efter en ferie i uge 30,
> enten en fastligger eller en hytte på en campingplads.....
> [...]

Hej Goldborg

Det er altså en gal gr.

Du er uden for formålet for gr. Gruppen
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping

"Gr. er ikke beregnet til køb/salg/bytte/leje, der i stedet
henvises til relevante grupper i dk.marked-hierarkiet."

Jeg ser, at du allerede har fundet markedsgr. så ingen grund til henvisning
om den.

Et bevidst forkert indlæg i en gr. vil måske få den modsatte, uønskede
virkning, ingen respons.

Men hvis vi ikke protesterer er der måske andre der følger efter så
relevante indlæg drukner i spam.

Jeg håber i får en god ferie.

Hilsen

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 15-07-05 18:10

"Lars Guldborg" <guldborg@12mail.dk> skrev i en meddelelse

> 2 voksne + 4 børn søger efter en ferie i uge 30,

Hvor har I sidst set den, er der slet ingen af jer der kan huske hvor I har
lagt den henne?

/Brian