"primitiv campingplads i dk"
Fra : campist

Dato : 10-07-05 10:32

Jeg søger en campingplads der er billig at overnatte på, jeg syntes priserne
efterhånden er skruet godt op, specielt når jeg ikke har brug for alle de
faciliteter der er på mange campingpladser i dag, jeg er tilfreds med der er
rent og adgang til drikkevand og der må godt være en dejlig natur. Jeg
kender godt naturpladser da jeg har overnattede mange gange på dem når jeg
var på cykelferie, men nu har jeg købt motorcykel og de er vist ikke
beregnede til motorkøretøjer, så hjælp mig med at finde en billig/primitiv
campingplads.

Jeg kan selv anbefale ølgod camping, var der sidste år 45 kr pr døgn. gode
køkken/badeforhold

mv k

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 12:09

"campist" <dur@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billig/primitiv campingplads.
>
> Jeg kan selv anbefale ølgod camping, var der sidste år 45 kr pr døgn. gode

Hej K.

Hvis du ikke har opdaget det så har mctouringclub en campingplads vej
nøddelund på djurs, priserne er absolut rimelige 45 for en overnatning, og
rimelige priser på mad, og drikke, og der er rimelige faciliteter uden, at
det er fancy forhold.

Du kan se mere om den på www.mctc.dk klik på "mctouringcamp" i toppen af
skærmen.

Jeg har ladet mig fortælle, at man godt kan komme på naturpladser som
mc´ist, men jeg har ikke prøvet det selv, så det er kun et rygte.

--
Mvh.
Dannie

Fra : campist

Dato : 10-07-05 15:06

Hej Dannie

Det er det gode vejr, og jeg har muligheden for bare at tage afsted her og
nu.

___________________
> [...]
> rimelige priser på mad, og drikke, og der er rimelige faciliteter uden, at
------------------------
Jeg har læst om den, men jeg skal vist være medlem for at komme der, og det
er jeg ikke endnu,men måske senere.

___________________
> Jeg har ladet mig fortælle, at man godt kan komme på naturpladser som
> mc´ist, men jeg har ikke prøvet det selv, så det er kun et rygte.
--------------------------

Et turistkontor henviste mig til en naturplads da jeg var på fyn sidste år,
så måske er der nogle steder man godt må, men mc'en skal også kunne være
der. Det vil jeg undersøge nærmere senere, nu kører jeg i morgen uden nogen
planer om hvor jeg lige havner henne i dk
Men om et måned tager jeg på ferie og det er planlagt

Men tak for svaret.

mv k

Fra : campingplads-priser

Dato : 10-07-05 15:51

"campist" <dur@ikke.dk> wrote in message news:<42d0eb11$0$18650$14726298@news.sunsite.dk>...
> [...]
> campingplads.
>
> Jeg kan selv anbefale ølgod camping, var der sidste år 45 kr pr døgn. gode

Hej K

Se nedenstående link, der er prisudregninger, på næsten alle
campingpladser i Danmark. Kan du ikke finde, hvad du søger, er du
meget velkommen til at kontakte:

www.campingpladspriser.dk

Hilsen

Morten

Fra : campist

Dato : 10-07-05 16:27

> Se nedenstående link, der er prisudregninger, på næsten alle
> campingpladser i Danmark. Kan du ikke finde, hvad du søger, er du
> [...]
_________________

Hej morten

Det var lige det jeg mangler lige nu.

mv k

Fra : K. H. Hansen

Dato : 10-07-05 18:43

En billig campingplads er Gyvelborg camping, eller også skal du gå ind på
www.backtonature.dk
Her er der flere naturbestemte pladser og ofte er de noget billigere end de
campingpladser med tivoliland og badeland samt adgang til internet og jeg
skal komme efter dig.

Jeg giver dig totalt ret i, at mange danske campingpladser har skruet prisen
op i et leje der er et 5 stjernet hotel værdig.

Fra : campist

Dato : 10-07-05 19:15

> Jeg giver dig totalt ret i, at mange danske campingpladser har skruet
> prisen op i et leje der er et 5 stjernet hotel værdig.

Jeg syntes også der er sket en udvikling på campingpladserne hvor det næsten
er blevet et hotelophold og derfor søger jeg en campingplads, hvor det
vigtigste er at nyde naturen og ikke så meget om der er
tv/internet/svømmepøl, men jeg har ikke noget imod luxus campingpladser, der
er også kunder til dem, det syntes jeg er fint.

mv k