Find Politiets radaer med din mobil?
Fra : Random2u

Dato : 03-06-01 21:12

Har set inde på www.mobiltricks.dk/ under tips og tricks at det skulle være
muligt.
Er der nogle her som kan be/afkræfte dette?

På en 5110 som jeg har kommer der godtnok et ikon frem, men jeg har ikke
været
så heldig at kommer forbi en politi radaer

Random2u

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-06-01 21:50

Random2u skrev:

>Har set inde på www.mobiltricks.dk/ under tips og tricks at det skulle være
>muligt.
>Er der nogle her som kan be/afkræfte dette?

Det er noget pladder.

>På en 5110 som jeg har kommer der godtnok et ikon frem, men jeg har ikke
>været så heldig at kommer forbi en politi radaer

Og der sker ingenting hvis du gør det. Det ikonet viser er at man
bruger "lukket brugergruppe" - ikke andet.

Bed dem om at fjerne det fra siden.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Henning

Dato : 03-06-01 22:07

On Sun, 03 Jun 2001 22:49:57 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Det er noget pladder.

Joken kom vistnok frem omkring 1. april...

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Random2u

Dato : 03-06-01 22:33

"Henning" <ingen@email.tx> skrev i en meddelelse

> Joken kom vistnok frem omkring 1. april...

Ok men det kunne da være sjovt hvis man kunne.

Random2u

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-06-01 00:18

Henning skrev:

>Joken kom vistnok frem omkring 1. april...

Det var i hvert fald ikke i år - den har huseret i lang tid, ligesom
det her med gratis SMS osv.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-06-01 22:47

> Det er noget pladder.

Har du aldrig set Hackers - The Final Takedown? ;)

/Dennis

Fra : Lars A

Dato : 04-06-01 09:14

Hvis der var nogen der troede at dette kunne lade sig gøre, var det nok en
ide, at vågne bare en lille smule op !

GOD MORGEN !