stenslag
Fra : taina

Dato : 13-07-05 01:57

Hola, så må vi til tasterne igen for at stille åndede spørgsmål.
Forruden fik et stenslag i forgårs, med det samme med en stribe på ca 8 cm.
Siden er der løbet omkring 5 cm på, og i den anden side er der også løbet
lidt på, så striben ryger til kant. ARGGH! Så er det vel skiftetid, eller
kan den trækkes?
Hvor mange knaster skal der monstro kastes i sådan en dims til en polo fra
1992?

mvh. tina

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-05 06:08

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en meddelelse

| Hvor mange knaster skal der monstro kastes i sådan en dims til en polo fra
| 1992?

Hvis din forsikring ikke har "gratis" stenslag??, siger fx. Mobilglas shjv
at de kan reparere,lime revner op til 30 cm. Men check lige forsikringen
inden du selv tager "muldvarpen" frem.. Og jo hurtigere det bliver fixet, jo
bedre, det er noget med at hvis der er for meget skidt i revnen, kan de ikke
lime alligevel, sæt evt tape over.

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-05 15:34

> [...]
> kan den trækkes?
> Hvor mange knaster skal der monstro kastes i sådan en dims til en polo fra

Klovnen der tidligere ejede min Polo 6N havde "tabt" viskerarmen ned på
ruden i et forsøg på at montere nyt viskerblad, det har afstedkommet en stor
stjerne med 8-10 lange revner.

Dansk bilglas vil have 2000 for en ny rude til sådan en.
Min er dog en tand nyere model en din, så din er måske endnu billigere da
den svjv ikke er limet i.

Som service meddelse kan jeg oplyse at en ny org. tonet forrude med
tilhørende pakning koster 120 EUR ved VW i Flensborg. Altså små 900 Kr.
Montering excl. men det kan ikke tage lang tid max. 1 time.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf