Spørgsmål ang. omreg.
Fra : Kion

Dato : 12-07-05 00:04

Hejså..

Jeg er ved af kigge efter bil, og har fundet ud af det skal være en honda
civic 96 3d 1,6 vti jeg godt kunne tænke mig..

Hvis jeg købe sådan en i tyskland som havde kørt omkring 150-170000km hvad
ville den ca. koste af omreg?
Findes der lister med maks. pris elle rhvordan funger det??

/Kion

Fra : Basil

Dato : 12-07-05 05:49

Kion wrote:
> [...]
> ville den ca. koste af omreg?
> Findes der lister med maks. pris elle rhvordan funger det??

Tjek lige med forsikringen, om du vil have den bil
Det kan være en af dem, som forsikringerne er vilde med at kræve 20k for i
ren ansvar.
Kai

Fra : Kion

Dato : 12-07-05 18:29

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> Tjek lige med forsikringen, om du vil have den bil
> Det kan være en af dem, som forsikringerne er vilde med at kræve 20k for i
> ren ansvar.
> Kai

Forsikring er lig meget skal jeg nok få råd til.. vill bare vide om jeg
kunne spare noget ved af købe den i tyskland??

Fra : Mogens

Dato : 12-07-05 19:19

On Tue, 12 Jul 2005 19:28:42 +0200, "Kion" <mhr_jog@pc.dk> wrote:

> vil bare vide om jeg kunne spare noget ved af købe den i tyskland?

Tjek "prisen" på www.toldogskat.dk

Mvh Mogens
'97 Camaro Z28...

Fra : Rasmus

Dato : 12-07-05 20:04

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote in message

> Tjek "prisen" på www.toldogskat.dk

Direkte link http://modep.toldskat.dk

/Rasmus

Fra : Brian

Dato : 12-07-05 20:06

Rasmus wrote:

> Direkte link http://modep.toldskat.dk

Sjovt nok er det aldrig lykkedes mig at komme ind på den side - er
det bare mig der er uduelig med en PC ?

Den siger "Pop-up windows blocked" nede i hjørnet, og så bliver jeg smidt
tilbage til hovedsiden - selvom jeg ikke har en pop-up blokker tingest
kørende.....

/Brian

Fra : Kion

Dato : 12-07-05 20:48

Hmm...

jeg er ikk så dygtig til af forstå deres side.. kan ikk rigtig hitte ud af
den.. er der nogen der kan fortælle mlle mig kort hvad jeg skal gøre??

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 12-07-05 21:41

"Kion" <mhr_jog@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm...
>
> jeg er ikk så dygtig til af forstå deres side.. kan ikk rigtig hitte ud af
> den.. er der nogen der kan fortælle mlle mig kort hvad jeg skal gøre??

Du går på T&S´s side

vælger Motorkøretøjer under "Borger"

> Registreringsafgift > vurderinger >Køretøjets art = personbil >
> begyndelsesbogstav H > Ruller ned til Honda > Civic > vælge
> registreringsår 1996/1996

Derefter får du en række af Civic´er og der skulle gerne være en Civic VTI
hvor den afgiftspligtige værdi er sat til 26000. Strafafgift er dermed 41698
og ialt skal du bløde 67698,-

/tue

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 12-07-05 22:17

> Derefter får du en række af Civic´er og der skulle gerne være en Civic VTI
> hvor den afgiftspligtige værdi er sat til 26000. Strafafgift er dermed
> 41698 og ialt skal du bløde 67698,-

Ups, dette er ingen facitliste kun et eksempel på hvad du KUNNE komme af
med til T&S

/tue