2006 Shelby Cobra GT500 set i Bagsværd!
Fra : Jacob E.

Dato : 11-07-05 13:03

Ja, jeg gloede fandme også, men den var god nok: der holdt (og holder der
måske endnu) en blå GT500 på Bagsværdvej ud for søen her i weekenden.

Havde desværre ikke kamera med, men hvis nogen bor i nærheden, kan i jo lige
smutte forbi og se...

Mvh Jacob

Fra : Brian M

Dato : 11-07-05 23:25

"Jacob E." <sp@mmers-die.invalid> wrote in message news:<qdtAe.54$2R6.11@news.get2net.dk>...
> Ja, jeg gloede fandme også, men den var god nok: der holdt (og holder der
> måske endnu) en blå GT500 på Bagsværdvej ud for søen her i weekenden.
>
> Mvh Jacob

Mon ikke det var en klistermærke udgave lavet på en almindelig GT?
Ellers er der sgu en i Dk der har forbindelserne i orden. Det er vist
ikke mange der kan lokke en prototype fra Ford. GT500 modellen kommer
da først på markedet i løbet af næste år som en 2007 model!

Masser af info på denne side og GT500 modellen har allerede fået sit
eget seperate forum: www.stangnet.com

Fra : Jacob E.

Dato : 12-07-05 12:01

Brian M wrote:
> [...]

> ikke mange der kan lokke en prototype fra Ford. GT500 modellen kommer
> da først på markedet i løbet af næste år som en 2007 model!

Lad mig sige det således: HVIS det var en "Brian loke-a-like" udgave, så var
der gjort noget ud af det: Tydelig "Shelby" tekst i chrom på bagsmækken, en
hvide "GT500" stribe/tekst på siden osv... jeg er ret sikker på, den er
legit - måske er det en biljournalist eller lign. som har haft den. Den stod
med prøveplader, sååå...

Prøver at køre forbi igen imorgen, og medbringer kamera

Mvh Jacob

Fra : Brian M

Dato : 11-07-05 23:32

> [...]
>
> Havde desværre ikke kamera med, men hvis nogen bor i nærheden, kan i jo lige

Ja det skulle vel ikke være den her: www.danskbilsalg.dk ,kik under
brugte biler! Et styk blå almindelig GT med Shelby striber?

Fra : Lars Ehlers

Dato : 11-07-05 23:57

On 11 Jul 2005 15:32:25 -0700, brianbmortensen@yahoo.dk (Brian M)
wrote:

>Ja det skulle vel ikke være den her: www.danskbilsalg.dk ,kik under
>brugte biler! Et styk blå almindelig GT med Shelby striber?

Jeg undrede mig også en del, da jeg så det oprindelige indlæg, da jeg
ikke har set en GT 500 endnu. Den står naturligvis højt på
ønskelisten, når den kommer på gaden

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Martin

Dato : 19-07-05 16:29

Hej

Nu bor jeg lige ved siden af og kommer ofte forbi. Der har de sidste uger
holdt en ny Ford Mustang 2005 i blå med hvide striber. Ingen Cobra dog

Martin