Sprutkørsel
Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 18:56

Hold da fast ham her må godt have været rimelig bedøvet af alkohol
http://www.jv.dk/ribe/artikel:aid=400784/

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-07-05 19:02

Tom wrote:
> Hold da fast ham her må godt have været rimelig bedøvet af alkohol
> http://www.jv.dk/ribe/artikel:aid=400784/

Han har spillet for meget computer... :-|

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 10-07-05 19:48

> Hold da fast ham her må godt have været rimelig bedøvet af alkohol
> http://www.jv.dk/ribe/artikel:aid=400784/
>
> --
> Tom

[Snip fra overskriften af artikel]

Beruset bilist overhalede politiet med over 160 km/t
-------------------

I mine øjne ligner det da heller ikke noget at Politiet skal køre så stærkt
!!

Det er vel lidt et spørgsmål om at misforstå sætningen korrekt, og den kan
jo læses på mange måder.

Jesper

Fra : LarsZK

Dato : 10-07-05 19:53

"LOL" Holdkæft politifolkene må have grinet bagefter. Det må være første
gang de er blevet overhalet når de køre med udrykning.

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42d16d39$0$18640$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 10-07-05 20:09

LarsZK wrote:
> "LOL" Holdkæft politifolkene må have grinet bagefter. Det må være første
> gang de er blevet overhalet når de køre med udrykning.

Jep, men den uventede forsinkelse betyder sikkert, at der ikke var mere
citronmåne da de kom hjem.

Knus
Regnar

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 20:13

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse

> Jep, men den uventede forsinkelse betyder sikkert, at der ikke var mere
> citronmåne da de kom hjem.

Så har du da kunne tage morgenrundstykker med til at hygge sig med på
stationen

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 20:18

> "Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse

Så har DE da kunne tage morgenrundstykker med til at hygge sig med på
stationen

--
Tom

Fra : LarsZK

Dato : 10-07-05 20:45

> Så har DE da kunne tage morgenrundstykker med til at hygge sig med på
> stationen
>
> --
> Tom
Grunden til at politibilen kørte hurtigt og med udrykning var da fordi de
havde fyraften og skulle skynde sig tilbage på stationen

Fra : LarsZK

Dato : 10-07-05 20:20

> "Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse

> Så har du da kunne tage morgenrundstykker med til at hygge sig med på
> [...]

Er i da helt vilde? Det var da fordi de havde fyraften og derfor kørte de
med udrykning for at nå tilbage til stationen inden de havde fri