Kobling i Galant
Fra : Klaus Hemmingsen

Dato : 10-07-05 18:27

Hej gruppe

Jeg har netop anskaffet mig en galant GTI 2.0 16 v
far er naturligvis glad for hans nye slæde, men desværre er koblingen
futtet
af...
jeg har derfor anskaffet mig en ny.
nu ligger problemet bare at jeg ikke har nogle vejledning så jeg kan
montere
den satan...

nogle der har en vejledning til hvordan man skifter en kobling i en
"gammel"
mitsu ?

Tak

Klaus

For at vi kan blive et bedre firma, vil vi bede dig om at
Bruge 1 minut, på at give vores firma og Webside karakter.
Besøg venligst dette link, det tager kun 1 minut :

http://www.firmacheck.dk/?x=Vis&Sidea=Mailbox&webpage=www.satbutikken.dk&F
irmanavn=SatButikken.dk&Categories=Tele%20TV%20Foto#IngenHardware

Venlig Hilsen / Best Regards
Michael Trans
Satbutikken.dk
Denmark

Web : www.satbutikken.dk
E-Mail : Michael@satbutikken.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 18:33

"Klaus Hemmingsen" <klhau@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af...
> jeg har derfor anskaffet mig en ny.
> nu ligger problemet bare at jeg ikke har nogle vejledning så jeg kan

Hvis du tager på biblioteket så plejer de at have Haynes værkstedsbøger

> nogle der har en vejledning til hvordan man skifter en kobling i en
> "gammel"
> mitsu ?

Vil dog lige sige at det godt KAN være en større operation lige at skifte en
kobling

--
Tom

Fra : Klaus Hemmingsen

Dato : 10-07-05 18:44

Kan man ikke finde en vejledning til det koblings sjov ?
troede der var masser af sider med tips og tricks på nettet.
men jeg kan sq ik finde noget...

Fra : Mogens

Dato : 10-07-05 18:47

On Sun, 10 Jul 2005 19:32:56 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Hvis du tager på biblioteket, så plejer de at have Haynes værkstedsbøger

Ikke over Mitsubishi Galant...
www.haynes.co.uk

Mvh...

Fra : J.L.

Dato : 12-07-05 10:26

"Klaus Hemmingsen" <klhau@email.dk> wrote in message
> [...]
>
> Web : www.satbutikken.dk
> E-Mail : Michael@satbutikken.dk

> Den har indtil videre sparet mig for at få 192 spam-mails.

Det er ikke noget problem ..... hvis du har adgang til en lift eller som
minimum en grav.

Det er intet specielt i at skifte kobling på den bil, så hvis du har skiftet
kobling i andre biler med tværstillet motor, så bare klø på. Men har du
derimod ikke prøvet det før ...... så få en til at "hjælpe dig" ! .... under
alle omstændigheder så skal du have en hjælpende hånd til at løfte
gearkassen ned og op. Den er for "kringlet" at stå med alene !

Husk også at indkøbe gearkasse olie til projektet. Køb en ordenlig olie da
gearkasserne på de modeller er skrøbelige i synchromesh-ringene og lejerne !

Mvh Johnny