Kanon behandling af Mørke autoophug
Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 20:37

Købte en "ny" automatgearkasse til min Sierra hos Mørke autoophug, da
bøsningen inde i pumpen var utæt. Første problem opstod da min kadan ikke
passede på gearkasse. Straks blev der tilsendt en anden kadan uden
beregning. Da det hele så blev samlet viste de sig at gearkassen ikke ville
gå i gear. Surt !!! Ringede så til ham og forklarede situationen. No
problem. På Mandag kommer han og henter bilen, kører den 100km op til sit
værksted og ombygger den til manuel gear for 1500,- kr.
(selvfølgelig plus de penge jeg gav for gearkassen. I alt 3500,- kr)

KANON SERVICE

Så hvis i mangler Ford dele og god kundeservice så kontakt Mørke Autoophug.

Mvh
Jimmy_K

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 20:57

"Jimmy_K" <jimmy_k76SnabelAhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så hvis i mangler Ford dele og god kundeservice så kontakt Mørke
> Autoophug.

Synes der går lidt reklame i dêt der, og fin service hos een
er ikke det samme som god service for alle...måske han læser med her
og ikke turde andet end være rar hehe.

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 08-07-05 21:13

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Synes der går lidt reklame i dêt der, og fin service hos een
> er ikke det samme som god service for alle...måske han læser med her
Det kunne også være ham der bombede london....
Come on, hvis man (endelig) får en god oplevelse i autobranchen, skal vi så
ikke dele den??
Nu er sierraér jo ellers uopslidelige, men alligevel...

/Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-05 09:10

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Come on, hvis man (endelig) får en god oplevelse i autobranchen, skal vi
> så ikke dele den??

Ikke nødvendigvis.
Nu tror alle, at kører man til Mørke så er det = superservice.
De kan blive skuffede.

> Nu er sierraér jo ellers uopslidelige, men alligevel...

Ja, det lader det jo til efterhånden nogen af dem er.
Men de er jo også bundsolide og består af gennemprøvet teknik.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-07-05 23:06

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Ikke nødvendigvis.
> Nu tror alle, at kører man til Mørke så er det = superservice.
> De kan blive skuffede.

Er blevet det, noget så gudsjammerligt.
Mage til elendig service, hvis det ord overhovedet kan bruges, skal man lede
længe efter.
Jeg handler i hvertfald ikke der mere.

Men igen:
1) Hvad er forventningerne.
2) Hvad får du som kunde.

Jeg fik i hvertfald ikke det jeg forventede!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Henrik B.

Dato : 11-07-05 09:14

> Ja, det lader det jo til efterhånden nogen af dem er.
> Men de er jo også bundsolide og består af gennemprøvet teknik.

*LOL* Og blæser rundt i vinden. Og kører man galt, krøller den sammen, som
en sommerhat...

Fra : Kristian

Dato : 11-07-05 17:46

> *LOL* Og blæser rundt i vinden. Og kører man galt, krøller den sammen,
> som en sommerhat...

Nå for pokker............nu er det Ford's tur.

Får du et kick af at kritisere andres biler..........eller er du bare en
"bilÅge"?

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-05 18:20

"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> skrev i
en meddelelse news:42d2a212$0$50562

> Nå for pokker............nu er det Ford's tur.
>
> Får du et kick af at kritisere andres biler..........eller er du bare en
> "bilÅge"?

Det handler ganske enkelt om hans mindreværdskomplekser,
hans mangel på stimulation i hverdagen, og så dêt
vi er nogle, som kan holde bilen vanvittig pæn, selv
efter dens 19.-20. år...

Fra : Henrik B.

Dato : 12-07-05 10:48

"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> skrev i
en meddelelse news:42d2a212$0$50562$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Nå for pokker............nu er det Ford's tur.
>
> Får du et kick af at kritisere andres biler..........eller er du bare en
> "bilÅge"?

Du må være temmelig ny bruger i dk.fritid.bil. SÅ velkommen til...

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-05 18:17

> *LOL* Og blæser rundt i vinden.

Nope.
Så stabile som meget andet du finder på vejene.
Det lægger man jo mærke til, når det blæser,
og man holder lidt øje med det man har i sit bakspejl.

> Og kører man galt, krøller den sammen, som en sommerhat...

Ja, iflg. Folksam...

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 21:29

hmmm hvad er der så vidunderligt ved det? Først sælger han dig en gearkasse
der er lige til at lukke op og skide i, og kræver han yderliger 1500kr for
at bygge den om til en manual, som jeg forstod ikke var din oprindelig
tanke?

/Janus

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-07-05 21:49

Janus wrote:
> [...]
> gearkasse der er lige til at lukke op og skide i, og kræver han
> yderliger 1500kr for at bygge den om til en manual, som jeg forstod

Ja, også min tanke... :-|

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 21:51

"Janus" <xxx> skrev i en meddelelse
> [...]
> gearkasse der er lige til at lukke op og skide i, og kræver han yderliger
> 1500kr for at bygge den om til en manual, som jeg forstod ikke var din

Faktisk var det min oprindelige tanke at få den bygget om. Men efter råd her
i gruppen og fra min mekaniker, fandt jeg ud af at det var meget dyrt at
bygge
den om.
Min mekaniker siger at jeg burde juble over at jeg nu får den bygget om for
3500,- kr.

At gearkassen ikke var iorden synes jeg ikke man kan klandre ham for. Det er
jo brugte dele. At han kommer og henter bilen hos min mekaniker og selv
laver
den synes jeg derimod er fornem service.

Men hver sin smag inden for service selvfølgelig

Fortsat god dag

Mhv
Jimmy_K

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-05 09:12

> Men hver sin smag inden for service selvfølgelig

Præcis.
Hvad du oplever som godt, synes andre måske knabt så meget om..
OG...så skal man ikke lade sig forblænde, da det du har oplevet
pr. automatik helt sikkert ikke er noget som ALLE kunder oplever HVERGANG.

Men ok, glæden var tilstede da vejret var godt og din bil kom til at køre
igen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-07-05 23:13

> [...]

> værksted og ombygger den til manuel gear for 1500,- kr.
> (selvfølgelig plus de penge jeg gav for gearkassen. I alt 3500,- kr)

En lille tanke:
Mørke Autogenbrug reklamerer med at de er eksperter på Ford.
Hvordan kan de fejlvurdere kardanen eller gearkassen?

> KANON SERVICE

Ikke efter min vurdering.
De har ikke styr på om delene de sender er ok eller ej.

> Så hvis i mangler Ford dele og god kundeservice så kontakt Mørke
> Autoophug.

Om de så er det eneste sted i DK der har delene, så vil jeg ikke handle med
dem igen.
Jeg kan måske være naiv.
Men oplever jeg først at nogen prøver at tage r**** på mig, så er der
lukket!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Brian

Dato : 10-07-05 01:10

Uffe Bærentsen wrote:

> Men oplever jeg først at nogen prøver at tage r**** på mig, så er der
> lukket!

Sådan har 95% af alle mænd det - tror jeg

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-07-05 08:15

Uffe Bærentsen wrote:

> Ikke efter min vurdering.
> De har ikke styr på om delene de sender er ok eller ej.

Det er der stort set ikke nogen ophuggere der har.
De kan jo kun fortælle det videre, som de selv evt. har fået at vide af
den/de personer, som de har købt bilen af.
Tit og ofte drejer det sig jo også om trafikskadede biler, som der ingen
mulighed er for at teste inden adskillelse.
Sådan er det bare, når man handler hos huggere og sådan har det altid været.
Jeg har selv handlet hos Mørke Autogenbrug (efterhånden for en del år siden)
og der var servicen i top.
Jeg har dog mange eksempler fra andre ophuggere, hvor man får noget som er
defekt (motor, gearkasse eller andet), men det er altid blevet byttet til
noget som virker, uden nogen problemer.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 09:42

> [...]
> Tit og ofte drejer det sig jo også om trafikskadede biler, som der ingen
> mulighed er for at teste inden adskillelse.

Jeg købte engang en brugt bagklap hos en hugger. Jeg synes den så fin ud og
gik straks igang med at male den efter alle kunstens regler. Jeg fik den
også monteret og opdage så at den var en smule skæv.......argh.....og det
var til dels min egen skyld

--
Tom