Quickpot i Tilst
Fra : Peter

Dato : 08-07-05 16:56

Hej med jer,

Er der nogen som har erfaringer med Quickpot i Tilst?
Jeg har været nede og få sat nye dæk på - og pludselig har de fundet en
masse andet som også er galt.

Jeg har ikke så meget forstand på det, så jeg ved ikke hvordan jeg skal
forholde mig til disse "fund" (bremser, udstødning, arme til forhjul)

Enten er det jo god service at de gør opmærksom på fejl som bør laves, men
på den anden side er der jo også muligheden at han lige skal tjene lidt
ekstra...

Derfor ville jeg lige høre de klog og erfarne folk fra dk.fritid.bil om de
havde nogle erfaringer inden jeg sagde at han skulle lave det : )

Har I det?

Peter Nyholm

Fra : martin bjerre

Dato : 08-07-05 18:17

"Peter" <[fjernmig]uther@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Derfor ville jeg lige høre de klog og erfarne folk fra dk.fritid.bil om de
> havde nogle erfaringer inden jeg sagde at han skulle lave det : )

Hej

Ved kun at da jeg søgte job der engang, mente de at selv om gennemsnittet
for mekanikkere lå på 122,- var det flot at de ville give 99,- i timen.....
Det siger (ihvertifald mig) lidt om hvilket firma det er.....det er vist kun
tallene på bundlinien der interesserer dem.

Martin

Fra : Niels Bengaard

Dato : 08-07-05 18:22

> [...]
> Det siger (ihvertifald mig) lidt om hvilket firma det er.....det er vist
> kun tallene på bundlinien der interesserer dem.

Det er jo fordi det er et værksted med lav timepris.
Nu ved jeg ikke hvad timeprisen er i Tilst, men generelt ligger Quickpot
måske på 350 kr i timen mod mærkeværkstederne på 500 kr i timen.
Det er vel bare en fordel for kunden at de ikke ville give dig så meget, men
naturligvis surt for dig.

Tallene på bundlinien er meget vigtige for alle firmaer, uden indtjenig
lukker man før eller siden.

Niels

Fra : Nicolaj C.

Dato : 09-07-05 12:00

"Peter" <[fjernmig]uther@sol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Derfor ville jeg lige høre de klog og erfarne folk fra dk.fritid.bil om de
> havde nogle erfaringer inden jeg sagde at han skulle lave det : )

Og du er ikke nervøs for at det faktisk er galt med BREMSERNE !
Hvis det fx. bare er klodser som trænger til udskiftning - ja, så bliver det
dyrt at vente til calibrene er kogt af.
Men du finder jo nok ud af det ved foden af bjerget.
Never mind - men et andet quick pot værksted gjorde mig engang opmærksom på
noget - i tiden før periodisk syn - og det var fuldstændig korrekt.

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 11-07-05 06:33

Peter wrote:
> [...]
>
> Er der nogen som har erfaringer med Quickpot i Tilst?
> Jeg har været nede og få sat nye dæk på - og pludselig har de fundet en

Hejsa

De har været ved at brænde svogerens Punto af fordi de kom forkert
motorolie på.

/Jan