Teknisk data for biler
Fra : Tonny Nielsen

Dato : 06-07-05 21:28

Hej.
jeg har hørt at der er en hjemme side hvor man ved at indtaste et stel
eller
reg nummer kan få oplyst alle teknisk data om bilen.
Håber der er en der kan hjælpe

Fra : Brian

Dato : 06-07-05 21:38

Tonny Nielsen wrote:
> [...]
> eller
> reg nummer kan få oplyst alle teknisk data om bilen.

http://www.biltorvet.dk/

Du kan indtaste nummerplade nederst på siden, så får du lidt
info om bilen.

/Brian

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 06-07-05 22:36

"Tonny Nielsen" <t-nielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> jeg har hørt at der er en hjemme side hvor man ved at indtaste et stel
> eller
> reg nummer kan få oplyst alle teknisk data om bilen.

Hvis vi snakker Mercedes, kan du indtaste stelnummeret her
http://kortlink.dk/mbclub/vvv og få udskrevet stamkortet på bilen.

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen